teveel voedingen ?

Discussion in 'Borstvoeding' started by nikkie83, Nov 20, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

Jun 16, 2007
    2,054
    2
    0
    tussen hier en daar
    Mijn meisje drinkt de laatste dagen echt veeeeeeel , enige manier waarop ik haar rustig krijg is door haar mn borst aan te biede , hieraan drinkt ze dan ook elke keer .
    zodra ze klaar is krijgt ze de hik , geeft flinke mondjes terug , niet dat het er met kracht uitkomt maar het loopt er gewoon uit .
    en verder is ze zo onrustig alsof ze der rust niet kan vinden of niet lekker ligt
    Zou het kunnen zijn dat het ze gewoon te veel mamamelk krijgt ?
    dat ze het niet kan verwerken ofzo ? elke luier zit goed vol en ook zit er steeds ontlasting in .

2. Bajou

Bajou Fanatiek lid

Feb 10, 2009
    4,599
    1
    0
    Belgiƫ
    Ik denk dat je aan een beetje "reflux" moet denken (niet meteen erg, elke baby heeft zure oprispingen.)

Een tijdje nadat ze gedronken heeft beginnen die oprispingen en de manier om daarvan af te komen is natuurlijk; lekkere warme melk. :)

Teveel voedingen bestaan niet bij BV. Ik zou eerder zoeken in de richting van bedje/wiegje wat ophogen etc. En verder zou ik ze lekker laten drinken, een groeispurtje of regeldag is ook niet uitgesloten.

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Lijkt me dat je in een regeldag zit. Zoalg ze geen last heeft van de melk die ze teruggeeft is er geen probleem.

Share This Page