Mijn dochter is vandaag 2 geworden. En dus alweer 4½ jaar BV. Sommige dingen zijn onbetaalbaar, voor de rest.......
Gefeliciteerd. Dat had je van te voren ook nooit kunnen bedenken he? (zo voelde het voor mij in elk geval)
Bedankt allemaal. Bedenk je inderdaad niet van te voren, maar als ik zo terugkijk... het is omgevlogen. Het is voor de kinderen ook zo´n normale gang van zaken. Het is en blijft fantastisch.
hoe oud was de oudste toen je begon met tendemen? mijn dochter is straks 2 als de volgende baby komt en ik wil ook graag gaan tendemen. ik hoop niet dat ze dan jalours is, als nr 2 ook komt meedrinken... ik ben benieuwd hoe dat bij jou ging? en hoe ging het voeden tijdens de zwangerschap? ik zit nu bijna op de helft maar het is nog steeds mega gevoelig
Super goed zeg!! Gefeliciteerd met jullie mijlpaal en met de verjaardag van de jongste! Ik hoop 't ook ooit te mogen halen.
Wow Jingles, wat een topprestatie! Gefeliciteerd met deze mijlpaal en natuurlijk gefeliciteerd met je kleine, grote meid!