Hallo, Mijn dochter van bijna 6 maanden zit nu nog op 5 flessen. Bij het CB hoor je iedere keer dat ze naar minder moet, maar ik vraag me af of dat nodig is. Jill is namelijk geen grote drinker. Hoeveel ik ook aan bied, ze drinkt nooit haar flessen leeg. Liever meer flessen en kleinere. Ze drinkt nu 5 flessen en zat gemiddeld op 850 - 900 cc. Dit wordt nu steeds minder met het bijvoeden. Als ik straks overstap op opvolgmelk en ze drinkt gemiddeld 700 cc dan maakt het toch niet uit in hoeveel flessen ik dat stop? Als het totaal maar klopt, of zie ik dat verkeerd? Het schema nu is 7.00 165 ( drinkt meestal 140 ervan) 9.00 fruit 11.00 200 13.00 200 (drinkt meestal 180) 16.30 165 (drinkt meestal 150) 18.30 groente 22.00 165 Nu met meer groente en fruit zie ik de hoeveelheden ook minder worden. Ik heb geprobeerd te rekken tussen de flessen, grotere aangeboden maar dit is gewoon hoe de kleine meid het wil. En misschien. Wordt het met een middag sappie en soepstengel ook wel anders. Maar toch ben ik benieuwd naar uw mening.
Hallo, Vanaf 6 maanden krijgen de meeste baby's 4 flessen, maar niet elk kindje is hetzelfde. Wanneer de totale hoeveelheid klopt, maakt het niet uit over hoeveel flessen je dit verdeeld. Groetjes, Petra