Wij hebben op 28april een afspraak voor de verloskundige controles maar ik vraag me nu af of je dan ook een echo krijgt of dat je alleen bloed moet laten prikken en vertellen hoe het met je gaan We doen wel mee aan een onderzoek en ze gaan het hartje helemaal bekijken met een of ander nieuw app. maar dat is een andere afspraak. Ze hebben wel gezegd dat ze normaal dit onderzoek combineren met de 16wkn controles maaaaaaar ik ben nu niet zeker van een echo. Ik wil zo graag mn kindje zien Wie weet dit misschien???
een echo met 16 weken is niet gewoon. je krijgt er normaal gesproken 2, eentje met 12 en eentje met 20 weken. alles daarbovenop is extra en heb je geen recht op.
zoals marieke al zei, 2 echos worden vergoed door je verzekering, de termijnecho en de 20 weken echo. alles wat je extra krijgt is mooi megenomen
Oke dan heb ik het waarschijnlijk verkeerd begrepen......maar goed we krijgen wel een echo van het hartje en dat is natuurlijk heel erg belangrijk! En die krijgen we elke 4wkn
Hihi Sloppy, ik snap dat je trots bent op je uitzicht O Onze VK zei dat de controle voor ons bij 17 weken maar 10 minuten beslaat. Ff stand van zaken, bloeddruk, uitslagen bloedtesten en hartje luisteren en dat is em dan!