Zorgen....

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door kleintje88, 16 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    13 dagen geleden had ik mijn eerste echo bij een echocentrum, dit had ik zelf gepland omdat ik bij 12 weken het wel erg laat vond... Aan de telefoon zei de vrouw dat het dan in principe al goed te zien moet zijn, zo niet dan mocht ik gewoon nog een keertje gratis terug komen...
    Ik ben toen geweest en het kindje lag helaas te ver weggestopt waardoor het niet goed in beeld kon.. In eerste instantie lag mijn blaas ook in de weg dus moest goed gaan uitplassen zodat mijn baarmoeder hoger kwam te liggen (voordat er een discussie start over "bij een uitwendige echo moet je blaas vol zijn" dat geld niet voor mij omdat mijn blaas net wat anders ligt dan bij de meeste vrouwen) ook kon er die dag ook geen hartje gezien worden doordat hij zo diep lag....

Vandaag mocht ik terug komen en helaas was het nog niet helemaal duidelijk, het kleintje was wel gegroeid dat was overduidelijk te zien maar we konden geen hartje vinden :( Gevolg: ik die me zorgen maakte en helemaal in tranen!

Volgens haar kon dit komen doordat ze er gewoon nog niet goed genoeg bij kon met een uitwendige echo (ik ben ook wel wat stevig dus waarschijnlijk zou mijn "vetlaag" de boosdoener zijn) maar ze wilde toch even mijn verloskundige bellen om te vragen of ik niet eerder terecht kon voor de echo die via de verloskundige geregeld werd....
    De verloskundige belde mij 5 minuten daarna op en zei dat ik morgen met spoed een echo mag laten maken (inwendig) om mijn zorgen wat weg te nemen en om te kijken of het goed zit of niet!!

Ik voel me nu gewoon enorm klote en ik hoop echt dat alles morgen gewoon goed is! Gelukkig heeft mijn vriend voor morgen vrij kunnen krijgen want als het mis zit dan vind ik het wel prettig om steun van hem te krijgen! En als het wel goed zit dan is het ook fijn om het samen te vieren...

Willen jullie voor me mee duimen dat alles goed zit???

2. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Ik duim heel hard voor jullie en hoop dat jullie morgen een prachtig hartje zien kloppen!

3. debzie1984

debzie1984 Bekend lid

22 sep 2008
    981
    2
    18
    Zuid-Holland
    Pff wat een onzekerheid! Ik ga heeeeeel hard voor jullie duimen dat het kleintje zich morgen
    direct duidelijk laat zien !

Succes!

Liefs

4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    nou meid hoop voor je dat je een mooi beeld krijgt met een kloppend hartje.
    want snap best dat deze onzekerheid erg vervelend is. en zoals je zegt als dus je blaas andersl igt is dit miss ook wel zo met je baarmoeder.

zelf heb ik namelijk ook een best vetje. maar met 9 weken. kon je vanaf buiten heel goed het hartje zien.
    dus dan zit miss bij jou alles wel andfers in elkar daarbeneden.

5. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    succes vandaag!!!!!

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Succes meid, ik duim voor je!!

7. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Bedankt meiden :)

Ik heb vannacht een verschrikkelijke nacht gehad allerlei senario's gedroomd, hartje klopt wel, hartje klopt niet, ik stort in, vriend stort in etc etc etc. Pfff klote dromen!!!

opzich voel ik me nu wel vrij rustig en heb ik zoiets we laten het wel over ons heen komen maar mocht het hartje nu niet kloppen dan heeft het zo moeten zijn! Maar waarschijnlijk denk ik daar heel anders over als het strax echt zo is.......

Om half 1 wordt de echo gemaakt en zo moet ik nog even naar de verloskundige om een verwijsbrief te halen...
    Ik hoop dat jullie nog steeds voor me willen blijven duimen want alle beetjes helpen!!

8. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Meid ik zal voor jou/jullie duimen.Heel veel succes.

9. engeltje1977

engeltje1977 Actief lid

24 nov 2008
    313
    0
    16
    Ben ook al heel hard aant duimen!!! Hoop zo ontzettend dat alles goed is!!!

Heeeel veel succes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

10. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    heeeeeeeeeeel veel succes en ik ga duimen voor je :D

11. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Hier wordt ook heel hard geduimd! Succes straks!

12. SeaShell

het zal vast goedzitten meid, als het kleintje nu gegroeid is ten opzichte van 2 weken geleden lijkt me ook dat het hartje klopt?? anders groeit het kindje toch ook niet??

ik duim voor je meid

13. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Succes!!! Duim voor je dat alles goed zit.

14. MvN

MvN Niet meer actief

ik weeg 95 kilo maar bij mij was er met 7 wk 6 dagen uitwendig een perfect hartje te zien!

hoop voor je dat alles goed mag zitte bij je!

15. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Helaas het was niet goed :(
    Voor het verhaal moet je maar even bij november mama's kijken (bevallingslijst) heb nu even geen zin om het weer hier neer te zetten ga even lekker met mn vriend op de bank liggen!

16. Kleintje veel sterkte met alles

17. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Meid wat erg.Ik wens jou en je partner heel veel sterkte.Dikke knuf

18. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Wat erg! Heel veel sterkte gewenst voor jou en je vriend.

Knuf!

19. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Heel veel sterkte.

20. SeaShell

heel veel sterkte toegewenst meid :(

Deel Deze Pagina