Teveel vruchtwater

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Lindawen79, 10 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindawen79

Lindawen79 Bekend lid

9 apr 2019
    896
    628
    93
    Vrouw
    Inmiddels nieuwe controle gehad. Pocket was 11 cm :| dus echt wel veel vruchtwater.. verder gaat de gyn nu iedere week checken hoe lang de baarmoederhals is. Tot nu toe is dit prima gelukkig. Wel veel last van harde buiken. Komende vrijdag weer controle.. ben benieuwd!

Chanbee en Thirza78 vinden dit leuk.
  2. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Hoi @Lindawen79

Was dit op eerdere echo’s ook al zichtbaar of is dit pas aan het einde van je zwangerschap aan het licht gekomen? Dit vraag ik omdat ik afgelopen week met de termijnecho 10+1 vond dat mijn kleintje ook wel een opvallend flinke oceaan heeft om in te zwemmen :o: Zal even een foto toevoegen in de bijlage. Baarmoeder zit ook al ruim boven schaambot want met de Doppler kan ik al 2-3cm boven schaambot het hartje vinden en ook met de echo zat ze al best hoog. De vk heeft er overigens niets van gezegd, maar ik vind het contrast vrij groot met hoe het was met mijn andere kids.

Fijn dat jij goed in de gaten gehouden word! Ik kan me voorstellen dat dit voor jou ook pittig is als je buik al zoveel voorloopt. Er is al zo weinig ruimte voor je eigen organen en die kortademigheid is echt pittig dan. Hopelijk blijft alles goed gaan!

liefs

Bijgevoegde bestanden:

3. Lindawen79

Lindawen79 Bekend lid

9 apr 2019
    896
    628
    93
    Vrouw
    Dank je! Bij mij was in een vroeg stadium nog niets echt geks te zien. Pas na de 20 weken echo. Mijn buik heeft nu de omvang alsof ik al bijna ga bevallen.
    Met 10 weken kon met ook al ruim boven het schaambot alles goed zien.
    Hoogte vd baarmoeder zat vandaag op 36 weken i.p.v. bijna 31.. dus ja.. de gyn kon zich ook goed voorstellen dat ik er best last van had.
    Ach... ik sleep me nu rustig voort ;)
    En tot nu toe houd de baarmoederhals het goed vol. Wel veel harde buiken. En wekelijks controle.
    Hopelijk gaat bij jou verder alles goed en gaat het zwembad niet te groot worden :thumup:

Doublemom vindt dit leuk.
  4. Thirza78

Thirza78 Fanatiek lid

15 apr 2018
    2.026
    2.500
    113
    Vrouw
    Hoi @Doublemom ik had rond 10 weken ook heel veel vruchtwater, maar dat is nu gewoon prima. Als de vlos/gyn het niet erg vindt is er niks aan de hand.

Fijne zwangerschap.

@Lindawen79 oef nu al een 36 weken buik, sterkte

Doublemom en Lindawen79 vinden dit leuk.
  5. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Pfoei 36 weken al... Kan het ook nog stabiliseren dat het kindje ‘in de ruimte groeit’?

6. Lindawen79

Lindawen79 Bekend lid

9 apr 2019
    896
    628
    93
    Vrouw
    Het kan schijnbaar ook stabiliseren.. daar hoop ik op! Maar omdat de oorzaak zwangerschapsdiabetes is weet ik niet of dat ook gaat gebeuren. Deze week weer een cm vruchtwater erbij

Deel Deze Pagina