even mijn verhaal : ik ben 8 maanden bevallen van een gezonde prachtige dochter . heb nu sinds een maand of 6 een spiraaltje laten zetten . ben nu een week geleden ongesteld geweest en heb nu al een aantal dagen dat ik me niet goed voel en sinds gister weer ongi gevoel (buikpijn). heb al 2 testen gedaan want zal niet de eerste zijn die zwanger zou zijn met een spiraal maar daar kwam ook niks uit ( 1 licht posi en de 2e negatief ! ik begrijp alleen niet waarom ik me dan zo voel ? miss kan iemand mij vertellen wat t zou kunnen zijn , iemand die dit miss ook heeft of heeft gehad .
uhm niemand ? hoop toch eigenlijk niet dat ik de enige ben met dit anders zal ik toch naar de HA moeten
ik kreeg ook na het zetten van het spiraaltje na de bevalling van mijn dochter veel buikpijn, en erg onregelmatig bloedverlies. het begon met een beetje pijn maar werd steeds erger en erger! bij mij bleek het spiraaltje helemaal niet goed te zitten! eerst van het kastje naar de muur gestuurt door de HA, zelf om verwijzing gyn gevraagt, daar kwamen ze erachter! spiraaltje verwijderd, en klachten gingen langzaam maar zeker weg!! voor mij nooit geen spiraaltje meer!!
na t zetten heb ik ook veel last gehad maar dat heb ik eigenlijk al lang niet meer gehad !!! nu ineens maar dat is weer anders als toen na t zetten van de spiraal
Daar moet je sowieso heen met zulke dingen. Wij op het forum zijn geen artsen en kunnen het niet zien!