ehm okeeeeee het programma geeft aan dat ik pas na 24 uur iets kan wijzigen dus ik wacht tot 5 uur dan ga ik opnieuw wijizgen en dan de zorgtoeslag wel door laten lopen. Hopelijk lukt het wel.
hey meiden, ik heb vandaag weer een brief gekregen van de belastingdienst, maar ik snap er niks van . Ik had eerst alle toeslagen stpgezet maar dag erna had ik zorgtoeslag weer aangevraagd omdat ik daar toch nog wel recht op had . Maar volgens mij is het niet goed doorgekomen denkik bij hun . Want dit staat er in de brief ( sommige zinnen heb ik afgekort): er hebben wijzigingen plaatsgevonden in uw situatie. Belastingdienst heeft alles opnieuw berekend, u ontvangt hier uitleg over. deze berekening is voorlopig u ontvangt na afloop van het jaar de definitieve berekening. Omdaat de toeslag nu wordt gestopt geldt de eerder gedane aanvraag niet meer voor de opvolgende jaren. periode april t/m december: 0 euro zorgtoeslag p/m
Waarschijnlijk komt er nog wel een brief achteraan met de nieuwe zorgtoeslag. Dit is de brief van je eerste wijziging. Die van daarna komt (denk ik) nog...
ohww maar heb wat vergeten te zeggen rechts in de brief staat : het bedrag dat u maandelijks op uw rekening ontvangt kan afwijken van het maandbedrag dat in dit bericht staat. Uw toeslag wordt namelijk nog verrekend met toeslagen die u vorige perioden heeft ontvangen. jeetje word er ook niet veel wijzer van anders morgen maar ff bellen?
pffffff....ik heb er ook zo'n gezeur mee gehad. Ben zonder ook maar iets te overdrijven bijna 1,5jr bezig om door te geven dat ik GEEN recht heb/had op 3!! soorten toeslagen. Na vele keren mailen ed ben ik maar telefonisch contact gaan zoeken, dit heb ik toch nog zeker zo'n 5 keer moeten doen voordat iemand het door had om mijn toeslagen stop te zetten. Gevolg ik mag nu alles bij elkaar geteld ruim 800euro terug betalen (gelukkig had ik hier al wel rekening mee gehouden dus geen paniek in huis) ik zeg de aanhouder wint en bellen is wat directer.. succes hoop dat het bij jou sneller begrepen en verwerkt wordt.
hoi hoi, ik heb nu net gebeld, en ze hadden mijn eerste stopzegging als eerst verwerkt , nu gaan ze de tweede wijziging doorvoeren en daarop moet ik dus nog wachten..hij zei dat ik later achteraf alsnog vanaf april de zorgtoeslag krijg. Nou hopelijk gaat het wel goed dit keer, pff echt wat een gedoe zeg
Ohh wat een gedoe he!!!! Bij ons duurde het een hele tijd tot het was verwerkt. half nov. 2010 alles gewijzigd, en kregen we begin jan. weer bericht dat we weer de volle mep overal van kregen...Maar 2 weken later kregen we de juiste met de juiste gegevens... Maar we moeten nu intotaal 3000 terug betalen over de jaren 2008/09/2010! Pff ellende