Hou vol hoor Mirella, het komt echt goed! Heb je al een hele fles extra geprobeerd? Ymke ging daarop doorslapen, maar dat duurde wel een week hoor, of nog iets langer. (weet niet meer zo goed)
Hey meiden ! Hier ineens een heel ander verhaal ! Hij heeft 2 nachten door geslapen... Soms huilt hij ineens, dan ga ik bij hem zitten en aai ik over z'n bolletje tot hij weer rustig is en dan slaapt hij verder, eerst 6 uur, nu 7,5 uur ! *JOEPIE* En om de 4 uur de fles gaat hartstikke goed... 1/2 comfort 1/2 extra en de nachtfles/ochtendfles eerst volledig extra + 3 scheppen nutrix, gisteren 1/2 - 1/2 + 3 scheppen Nutrix .. Dat ging ook goed ! Hij is ook veel vrolijker... Ik doe hem dus iets later in bad en in bed... SUPER! Pfieuuuww... Hopelijk blijft het zo... Dikke -x-
Demi heeft ook 2 nachten doorgeslapen, althans ze kwam nog maar voor 1 flesje ipv 2 of 3. Maar helaas was het vanacht weer foute boel. Aankomende nacht maar eens weer zien. Ik juich de volgende keer maar nog neit, ze moet het eerst maar eens een week volhouden
Damani kwam voor maar 1 fles... Nu krijg ik hem in slaap.. Maar ik ga er nog niet vanuit dat dit zo blijft U never know... -x-x-x-
Kwart over 11 's avonds de laatste fles, half 7 's morgens de fles, tussendoor 4 x ongeveer speentje gegeven en gewiegd ! Dus best goed ! Ben al iets meer uitgerust gelukkig... Moet denk ik ook gewoon ff vitaminen slikken ! -x-
Laatste 2 nachten was hij weer 4 á 5 keer wakker geweest ! Pffffff... Breekt je dan echt weer op ! Ben zooooooooooooooooooooooooooooo MOE ! -x-x-x-