Hoi, Ik ben vandaag reuze zwaar geïrriteerd herken dit totaal niet van mezelf maar irriteer me werkelijk aan iedereen en vooral mijn naaste; moeder, broers/zussen, schoonmoeder, schoonfamilie, eigen fam. En vrienden (gelukkig niet aan me man). Pff ligt het nou aan de hormonen .. hebben meer mensen hier last va heerlijk om het even van me af te schrijven hahahaha moet wel om mezelf lachen want ben normaal nooit zo !
Ach heb op moment regelmatig dat ik ze wel wat aan kan doen. Heel normaal! Al zullen sommigen wrs nergens last van hebben..:x
Heel herkenbaar! Ik heb het regelmatig op mijn werk. Ik werk in een zonnestudio en af en toe heb ik van die dagen irriteer ik me aan alle klanten. Meestal stuur ik mijn vriend dan een appje en na een paar uur gaat het wel weer.
Oh zeer zeker zijn dat de hormonen!! Ben over het algemeen de meest pacifistische hippie die je je in kunt denken. Vang zelfs muggen en zet ze er buiten levend en wel weer uit. Maar tijdens die eerste weken zwangerschap: levensgevaarlijk!! Ik kon me zo lopen opfokken om alles en iedereen! Moest elke dag met de trein en bij het in of uitstappen kon ik zo tegen mensen uitvallen! Of als iemand een broodje ham ging eten binnen reuk-afstand, verschrikkelijk! Kon ze zo wat aandoen. Vond het enorm ellendig en schrok er nog meer van als ik uitviel dan dat de mensen deden waartegen ik uitviel. Vooral omdat ik van mezelf dus echt niet zo ben. Gelukkig trok het ergens rond de 24 weken weer bij, al was ik op het laatst ook wel weer wat prikkelbaar. Niemand hoefde mij meer te vertellen dat de laatste loodjes het zwaarst waren, dat het gezien de vorm zeker een meisje zou worden of dat de bevalling toch wel heel zwaar ging worden. Ging echt verbaal helemaal los dan Vanaf het moment dat de bevalling begon nooit meer last van gehad gelukkig
Ja hoor, heel herkenbaar, vooral mijn vriend heeft het momenteel zwaar te verduren. Had er bij m'n eerste zwangerschap helemaal geen last van, maar nu.. Zullen de dubbele hormonen wel zijn Hoop maar dat het snel over is, want vind het zelf ook niet leuk, kan me enorm schuldig voelen achteraf.