Haha, geweldig. Ik heb er bij vlagen wel wat last van, maar ik kan er weinig van in de praktijk brengen ivm BI. Dus dan zet ik manlief weer extra aan het werk
Hier ook totaal geen last van nesteldrang. Ben nog te druk met het afronden van het 2e jaar van mn studie. Ben dus bang dat de nesteldrang erbij in schiet .
Ik ben nu dan bijna 20 weken zwanger van de derde. Dus officieel te vroeg voor nesteldrang volgens mij? Maar ook bij de andere 2 niet gehad. Als ik flink aan het poetsen was dan was het uit schaamte (voor het geval er iemand langskwam of de bevalling wel al begon ) maar niet omdat ik die drang had en dat het perce moest. Ook deed ik geen dingen die niet nodig waren haha. Ik wilde nog een hele boel maar van de meeste dingen komt nooit wat terecht... Dus hier ook hopeloos.
lol Maar hier heb je een pond *gooi* Begint bij mij nu al te kriebelen.. Vriendlief staat al likkebaardend te kijken naar mij en t stofdoekje.. Nesteldrang was de beste periode uit zn leven geloof ik.. Hij is nogal een opruimfreak maar te lui om het zelf te doen Mocht ik weer wat op voelen komen dan zal ik t naar je opsturen. Heb nu al last van mn bekken dus kan het hier voorlopig echt NIET gebruiken