kan dit?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mamzie, 22 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hoi hoi,

Morgen gaan we dagje weg en wilde eigenlijk de kleine in de wandelwageninzet doen omdat we dan kunnen afwisselen met de oudste. Dan gaat Owen in de buikdrager en dan Erik in de wandelwagen als ie moe is.

Heb een foto gemaakt van Owen in de wandelwageninzet. Moet zeggen dat ie in de bak ook zo schuin ligt ( kussen onder matrasje ) vanwege reflux

Wat denken jullie : kan dit?

2. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    en nog een

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Lijkt mij wel, wat zegt je eigen gevoel?

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.204
    113
    Brabant
    ja hoor lijkt me wel. voor een keertje. En lekker vaak bij je dragen...

5. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    mijn eigen gevoel zegt dat het wel kan.
    De wandelwageninzet is niet ruim dus hij ligt er stevig in en hij zit ligt in dezelfde positie als dat ie in de bak doet.

Maar was net met hem aan het wandelen en kreeg overal de verbaasde reactie van : Nu al in de wandelwagen????
    Begon beetje te twijfelen ;)

6. Skye

Skye Niet meer actief

Niet afgaan op reacties van anderen!! Die weten altijd alles beter!! Gewoon doen wat jij denkt dat goed is!!!

7. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Het ziet er wel comfortabel uit moet ik zeggen. Als hij met zijn rug goed op de ondergrond ligt zie ik geen probleem. Zeker omdat je zijn houding afwisseld met de draagdoek. Eigen gevoel volgen!

8. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ik zou het voor 1 dag gewoon doen, zeker als je afwisselt

9. Jola81

Jola81 Niet meer actief

Mijn kleine man is nu 2,5 maand en al een tijdje te lang voor de kinderwagenbak (als hij zijn beentjes strekte, stootte hij met zijn hoofd tegen de bovenkant :(), dus gebruik ik voor hem altijd de wandelwagen. Die kan gelukkig wel bijna helemaal plat en hij ligt er stevig in.

Als jij zelf denkt dat het kan, zeker als het maar voor een dagje is, zou ik het gewoon doen. Niets aantrekken van wat anderen zeggen, er is altijd wel iemand die het anders zou doen.

10. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Kan wel hoor. Ziet er goed stevig en recht uit.

11. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Zou het lekker doen voor een dagje

12. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Hoe groot is je zoontje dan wel niet? :O (of hoe klein is de wandelwagen bak dat kan je dan natuurlijk ook vragen ;) ) Mijn dochtertje valt ook vrij groot uit (zit zowat op de bovenste lijn van de curve) en ik ben ook al een tijdje aan het stoeien om haar er zo comfortabel mogelijk in te krijgen (in de bak) moet haar beentjes wat gebogen leggen maar dan is het nog wel te doen! (als ze niet gaat proberen te klimmen of haar benen eruit gooit)

@ Mamzie: Het ziet er wel goed uit! En voor 1 dagje zou het heus geen kwaad kunnen....
    Esmay ligt nu met haar hoofdje echt bijna helemaal tegen het einde aan, gooit ook haar benen naar buiten en probeert zich op te trekken, dus ik wil als we verhuist zijn (1 september hopelijk haalt ze dat) waarschijnlijk ook al overstappen...

13. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ja hoor, ik zou het doen!

14. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ziet er goed uit... leuk joch trouwens!!!

15. mamasim

mamasim Actief lid

8 mrt 2009
    255
    0
    0
    Ja, gewoon doen. Ziet er comfortabel uit en voor 1 dagje, afgewisseld met dragen zal het vast geen kwaad kunnen.
    Veel plezier alvast!

16. Amfy

Amfy Niet meer actief

gewoon doen. met 4 maanden wilde fynn echt niet meer in de bak en hebben wij de buggy inzet er in gedaan.

17. Amfy

Amfy Niet meer actief

7590 gram en 66 cm lang

en daarbij is hij vrij aardig aan de maat toch. (als ik het bekijk met mij groeiboekje fynn was zo groot met 6 maanden)

18. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Bedankt voor de reacties allemaal!
    Het is heel goed gegaan! Had het matrasje van de bak eringelegd dus hij lag lekker zacht :)

19. mamasim

mamasim Actief lid

8 mrt 2009
    255
    0
    0
    Hij ziet eruit alsof hij het best naar zijn zin had! Leuk koppie, hoor!
    Fijn dat het goed is gegaan.

20. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Mijn zoon zat met 4 maanden ook al in de wandelwagen inzet, maar dat omdat hij erg lang is en hij paste gewoonweg niet meer in de bak. Heb de wandelinzet in de ligstand gehad en dit ging prima! Hij kon veel meer zien e.d. dus ik denk dat het wel goed komt met jou zoon.

Deel Deze Pagina