Tevreden over je VK?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dientje, 21 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ik had er twee, ze waren echt super! Altijd serieus genomen, kwamen meteen langs als er iets was en mocht altijd langs komen ter geruststelling :D Moet over twee weken langs komen voor de nacontrole, denk dat ik maar een taartje voor ze meeneem :p

2. sammie01

sammie01 Actief lid

3 apr 2006
    390
    0
    0
    ff niks
    ik heb 4 verschillende.
    ik heb ze gelukkig allemaal al een keer gehad met controles.
    je weet nooit wie je aan je bed krijgt.
    ik moet zeggen dat ik ze alle 4 goed vind. je merkt wel verschil in leeftijd.
    er zitten 2 jonge meiden tussen en die hebben veel dingen heel anders geleerd als de wat oudere.
    de wat oudere zijn wat stugger dan die 2 meiden.
    maar ik ben over allemaal tevreden.

3. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Ik heb 3 vk's die hebben ook een praktijk samen.
    Bij mijn dochter had ik hun ook en het zijn alledrie hele aardige toffe meiden ;)

Maakte en maak mij echt niet uit wie er bij de bevalling is, ik kan ook met al mijn vragen terecht, en bij mijn mk ben ik ook goed opgevangen.

Dus geef hun een dikke tien+ ;)

jessica

4. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ik heb 4 vk's en vind er één echt heel aardig, de andere 3 zijn soms wel aardig soms best kortaf en chago.....Als er iets is durf ik ook nooit zo goed te bellen naar ze......maarja ze komen wel altijd als er echt wat is tis niet dat ze je dan afschepen ofzo.

5. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Ik heb er 5 in de praktijk. Ik vind de ene aardiger
    dan de ander. Sommige nemen de tijd, sommige ook
    totaal niet.

6. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou dames

Ik ben echt blij voor degene die wel een aardige Vk hebben die jullie goed helpen ik vind het toch wel belangerijk.

Daarom heb ik besloten een ander Vk praktijk te gaan zoeken en ik kan daar 6 maart al langs komen (dezelfde dag als de volgende afspraak bij mijn oude VK) dus ik ben benieuwd...

7. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    Ik heb meerdere VK's daar ik bij een praktijk zit, heb er tot nu toe 3 meegemaakt en alle 3 namen ze mij en mijn vragen serieus..

Dus heb niets te klagen over ze

8. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Dit is 'al' mijn tweede praktijk. De eerst praktijk hebben mij 'abortus begeleiding' gegeven (zo noemde zij het en dat is ook een reden waarom ik na mijn tweede miskraam een bijgelovig gevoel heb gekregen). Ik ben dus niet zo tevreden over praktijk nr 1, heb ik ook gemeld maar dat interesseert ze echt helemaal niks!
    Dus ben ik naar een andere praktijk gegaan, deze staan mij altijd te woord, mag komen als ik onzeker ben en ze hebben toch mijn dochter ter wereld geholpen! Nu mijn zoon nog :D

9. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Goed gedaan meid! Als je daar niet fijn te woord word gestaan en het klikt niet gaat het dat ook niet doen ook. Fijn dat je je keuze hebt kunnen maken!
    Suc6 bij de nieuwe vk!

10. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.069
    113
    hee meiden, ook ik ben niet tevreden. Waar ik loop zijn 3 vk's en 1 is echt heel erg aardig, maar die andere! Wat een b*tch. Ik ga een klacht indienen na de manier waarop ze me vorige week heeft behandeld en toch maar op zoek naar een andere vk, want als ik haar aan mijn bed moet hebben tijdens de bevalling, wordt ik letterlijk gek. Het duurt nog even, maar toch.

groetjes!

11. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik ben ook heel erg tevreden over mijn vk's (zijn er 3). Stuk voor stuk lieve, leuke meiden die je serieus nemen, aandacht hebben, lachen met je en de tijd nemen voor je.

12. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik her er 3 maar ik zie er telkens maar 1tje heb ook een beetje een band met haar en dat voelt wel goed :D nee ik ben echt tevreden... :D

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou Dientje, mijn verhaal heb je gelezen dinsdag. Ik ben erg tevreden. Zelf was ik helemaal niet zo verbaasd dat ik de kleine minder voelde, maar mijn VK stuurde me onmiddelijk door en ik heb dus 2 x 1,5 uur aan de CTG-scan gelegen en een echo gehad.

Ik heb 4 VK en ben niet over alle 4 even tevreden, ik heb echt wel mijn voorkeur.

14. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Tot nu toe ben ik best tevreden over de vk. Ze zijn met z'n tweetjes en je moet maar afwachten wie er dan dienst heeft. Dat doen ze express, want dan wen je aan allebei. Ik heb een keertje gebeld, dat ik veel last had van hoofdpijn en ik kon gelijk even komen om bloeddruk te meten. Ze scheepte me niet af met een smoes. Dan durf je ook wel wat makkelijker te bellen als er iets is.

15. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Ik heb er 3 en alle 3 zijn het schatten. Zo lief en zorgzaam!

16. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Bij mij in de praktijk zijn er 2.
    Beide leuke vlotte jonge meiden die aandacht voor je hebben!

17. Danique

Danique Bekend lid

19 nov 2006
    572
    0
    0
    Ik heb er 5 en ook al zijn ze allemaal anders ik vind ze allemaal super!, ik kan alles vragen en als ik het niet vertrouw dan zullen ze er alles aan doen om het op te lossen.
    De zwangerschap en bevalling van Danique is ook super verlopen.

18. moonique

moonique Bekend lid

28 nov 2006
    663
    0
    0
    Drachten
    Ik ben bij een gynaecoloog deze keer , dat is wel een beetje anders als een vk. Het is een man , hij legt alles heel helder uit en neemt ook goed de tijd er voor. Nadeel is dat je altijd lang moet wachten in de wachtkamer want natuurlijk krijgt iedereen even veel aandacht!

Deel Deze Pagina