tevreden over jullie kinderwagen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mona, 8 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monique76

Monique76 Niet meer actief

Wij hebben de Quinny Speedy xs, ik vind het een zeer fijne wandelwagen. Hij is zeer flexibel qua draaien, rijd super, makkelijk in- en uit te klappen, makkelijk af halen van de bak en maxi cosi. De bak is net zoals de meeste bakken, de meeste baby's kunnen er tot 4/5 maanden in liggen. Ik heb hier totaal geen spijt van. Ik heb al heel wat kilometers erop zitten, omdat ik veel loop, en ook veel boodschappen haal met de kinderwagen.

Groetjes Monique76

2. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Wij hebben toen 1 gekocht bij de Praxis voor 180 euro.
    Koopje dus, een mooie zwarte met 3 wielen en je kan er een buggy van maken + regenhoes, muskietennet, luiertas enz.
    Bevalt prima!

Maar we gebruiken nu onderhand een MCLaren buggy, is wat makkelijker meenemen.

3. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    wij hebben de quinny freestyle 3wieler. en bevalt heel goed. handig te besturen, met een hand, zodat je met dit weer in de andere hand een paraplu kan houden.
    makkelijk in te klappen (je moet geen kleine auto hebben) handig de maxicosi op te plaatsen, en de wandelwagen inzet heeft een stevige rugzitting.

4. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse

Ik heb ook de x-adventure Quick-silver en in de kleur lime groen!
    Hij gaat inderdaad moeilijk eraf, maar dat is een handigheidje, ik krijg hem er nu zelf af zonder hulp van mijn man :D

Eenige minpuntje vind ik dat de ze niet hebben nagedacht over de bevestiging van zo boodschappennetje aan de kinderwagen. Ik heb hem er los bijgekocht en het is handig voor extra boodschapjes die niet zo zwaar zijn die kunnen daarin en de zware onderin. Alleen het netje kan je maar op 1 manier bevestigen en nu gaat hij de verkeerde kant open, maar het lukt wel!

Verder ben ik er heel tevreden mee!

5. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    wij hebben een mutsy sport

heeft zwenkwielen duz je hoeft m nie steeds op te tillen als je wil draaien
    er zat ook zo'n buggy met vetenzak
    duwstang is verstelbaar

6. danili

danili Bekend lid

22 mei 2006
    808
    0
    0
    wij hebben een mutsy urban 3 rider collectie 2006.
    zijn er erg tevreden over.
    zaten eerst tussen een quinny en deze, maar toch de mutsy geworden.

- hij rijdt goed, de wielen worden niet geblokkerd in debochten, wat je vaak meemaakt met wagens.
    Dit hebben we in de winkel met meerdere wagens geprobeerd!

- wagenbak is groot genoeg
    - makkelijk in te klappen
    - adapter set te verkrijgen voor een maxi cosi
    en kun je er heel gemakkelijk opklikken.
    - wagenbak makkelijk op te klikken
    - mutsy heeft ook eigen maxi cosi's waardoor je geen adapter set nodig hebt, en deze kun je zo op het onderstel klikken! (wij hebben een originele maxi cosi, dus een adapter set erbij gekocht)
    - de wandelwagen inzet kun je bij deze van je af en naar je toe zetten.

Verder ziet hij er mooi en stevig uit, wat ook heel belangrijk is!
    Wij hebben hem in een actie gekocht, met een hele verzorginsset er gratis bij (parasol,regenhoes,muggennnet,verzorgingstas,dekbedje,dekbedovertrekje,lakentjes.)
    en waren 620 euro kwijt.

7. Inkie24jr

Inkie24jr Actief lid

13 aug 2006
    295
    0
    0
    Ede
    Hier nog een Queeny Buzz gebruiker.
    Hele fijne kinderwagen. Lekker compact en dus makkelijk mee te nemen. Zeker als je een wat kleinere auto hebt. Gelukkig heb ik daar geen last van :p
    Voor de rest vind ik het handig dat het een 3 in 1 is. Lekker de maxi cosi erop kan zetten. De bak is wat smal, maar Lucas is niet een van de grootste dus dat scheelt.
    Zeer gebruiksvriendelijk.

Zeer tevreden hier dus tot nu toe....

8. Mona

Mona Bekend lid

16 jan 2006
    729
    0
    0
    Wij hebben inmiddels gekozen voor de Quinny Buzz Juice (zie album) We zijn der heeeel blij mee!

Mona

9. Inkie24jr

Inkie24jr Actief lid

13 aug 2006
    295
    0
    0
    Ede
    Mooie kleur kinderwagen... Die kleur hadden ze vorig jaar nog niet, anders had ik deze ook wel gekozen denk ik.
    Wij hebben de babybak van de buzz in het blauw en de kinderwagen in het zwart. We mochten zelf kiezen....

10. Mona

Mona Bekend lid

16 jan 2006
    729
    0
    0
    Klopt, ik mocht bijv. als ik wilde ook een andere kleur dreami kiezen, maar wij hebben alles in deze kleurstelling.
    Tis inderdaad model en kleur 2007.

Mona

11. sappie

sappie Fanatiek lid

Wij hebben de bugaboo, ideale wagen, lekker licht, klein op te vouwen draait heel soepel, perfect gewoon !

Deel Deze Pagina