Hallo, Na een 2 wkn weet ik het even niet meer en heb ik advies nodig. Yassir dronk altijd erg goed en heel zijn flesje leeg. Sinds 2,5 week drinkt hij heel weinig en dat komt door spruw. Het is nu stukken beter en niets meer van te zien. Als ik hem groenten of fruit geef dan wil hij het niet. Hij krijgt nog geen 1 liter per dag binnen. Wat moet ik nu doen?
heeft hij zelf ook niet genoeg aan hetgeen wat hij nu binnen krijg of is het puur je eigen gevoel? want zolang hij zelf niet om meer vraagt zie ik geen probleem. ga gewoon eens langs op consulatieburo en laat hem wegen komt hij genoeg aan is er niks aan de hand zoniet en heeft hij meer honger dan komt hij zelf wel en kun je hem proberen meer te geven.
Weet je zeker dat de spruw helemaal weg is? Ik las ergens dat je daktaringel hebt gebruikt, maar 2 dagen toch? Ik meost toen minimaal 5 dagen gebruiken omdat het erg hardnekkig is. Sindsdien kook ik zijn flesjes enzo na iedere voeding uit. Best veel werk, maar wel voor een goed doel. Anders zou ikinderdaad even contact opnemen met het CB of je huisarts.
op zich krijgt hij voldoende binnen nu.. daar hoef je niet bang voor te zijn. Maar het is wel jammer dat ie nu minder goed eet. Gewoon even in de gaten houden, kijken of de spruw echt weg is. Misschien heeft dat toch behoorlijk indruk bij hem gemaakt waardoor ie weer even moet wennen..
Bedankt voor jullie reacties. Ik steriliseer de flesje 1x per dag. Daktarine gel doe ik 1x per dag met gaasje in zijn mond. Ik denk dat ik maar morgen naar de dokter moet, ik vermoed nl dat hij ook last van zijn oortje heeft.