Tevreden over verloskundige?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mmmrolmops, 17 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mery

Mery Bekend lid

24 mei 2017
    697
    278
    63
    Vrouw
    Bij mij werd de zorg ook overgedragen aan de gynacoloog.Na de bevalling kwam de verloskundige thuis wel een paar keer kijken.

2. Mery

Mery Bekend lid

24 mei 2017
    697
    278
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd ,hopelijk gaat het goed met de baby!

mmmrolmops vindt dit leuk.
  3. MirW

MirW Fanatiek lid

20 apr 2017
    1.748
    555
    113
    Hier voor de 4e keer in dezelfde praktijk, ik vind alle 4 de vk`s prima. Luisteren naar wat ik wil zeggen, vragen door en laten aan mij over wat ik fijn vind.
    Tijdens de 1e zwangerschap was er 1 die ik minder aardig vond, wat zakelijk. Toen ik de 42 weken aantikte en dus opgenomen werd vertelde zij dat het gewoon mogelijk was dat ze bij de bevalling aanwezig waren als ik dat wilde, dan moesten we gewoon bellen. Dan had de gyn wel de leiding, maar konden ze wel ondersteuning bieden. Ze zijn in het zh zelfs nog een keer wezen kijken hoe het ging toen het inleiden/primen 3 dagen duurde.
    Uitgerekend die vk die ik niet zo aardig vond was er dus tijdens de bevalling bij en ze was super, daarna ben ik haar ook echt anders gaan zien enis ze niet meer zo zakelijk.

Toen ik voor de 2e werd overgedragen aan het academisch Zh vanwege een ernstige erfelijke afwijking bij ons kindje werd ik iedere maand even gebeld om te horen hoe het ging en hebben ze de kraambed begeleiding gedaan.
    De zwangerschap van de 3e heb ik na 26 weken door de gyn laten overdragen naar de vk, en zij hebben ook de bevalling begeleidt, ook weer dezelfde vk als bij mijn oudste, super, op de achtergrond aanwezig, rustig maar duidelijke instructies als ik het even niet meer wist.

Nu bij de 4e weten ze uiteraard wie ik ben, kennen ze mijn angst voor herhaling van mijn 2e zwangerschap stellen ze regelmatig voor om even met de echo te kijken als mij dat gerust stelt.

Ik ben dus heel tevreden met deze vk-praktijk!

Deel Deze Pagina