Totaal onbelangrijk vraagje hoor, maar ik vond het wel grappig. Het zit zo: hoe vaak ik ook vóór mijn zwemuurtje ga plassen, hupsakee, ik zit nog geen kwartiertje in het water of ik moet wéér. "Ja," zei een vriendin me gisteren, "ik herken het. En dan je lijf uit dat badpak wrikken, op een natte bril gaan zitten en daarna weer datzelfde badpak proberen aan te trekken. Vreselijk!" Euh, wacht even... badpak uittrekken? Ik schuif gewoon het stukje tussen mijn benen opzij, toch? Is dat niet veel eenvoudiger? Ik heb het zo altijd al gedaan, maar nu heb ik dus het idee dat ik de enige ben die het probleem van het strakzittende natte badpak zo oplost? Hoe doen jullie dat (als jullie het probleem al überhaupt kennen...)
Ik heb geen badpak, maar een tankini. Vind dat ideaal met aan- en uittrekken. En ook heel makkelijk plassen, nooit een gevecht met dat broekje weer aan trekken.
Ja, ik schuif het ook opzij! Vind het zo'n geworstel om een badpak uit te doen. En een bikini staat mij niet
Hé da's gek, ik heb er eigenlijk nog nooit aan gedacht om het helemaal uit te trekken! Ik doe altijd het onderste stuk wat opzij en plas zo, net omdat het zo'n ongelofelijke klus is om een nauwsluitend badpak weer aan te trekken als het nat is. Dat lukt natuurlijk niet voor de grote boodschap maar die heb ik nog nooit moeten doen tijdens het zwemmen (gelukkig).
Ik zit nu op het politiebureau aangifte te doen van iets waarvan de pakkans enorm klein is. Je post zorgt er wel voor dat ik tijdens het wachten smakelijk moet lachen . Het is heel lang geleden dat ik een badpak heb aangehad. Verder altijd moeilijk gedaan en nooit aan jouw optie gedacht.
Ik schuif badpak ook opzij haha Dochter 4,5 had hetzelfde probleem met zwemles, ook al heeft ze van te voren geplast eenmaal in t water moest ze weer Mama ik wil echt n bikini das veel makkelijker als ik moet plassen
Nooit aan gedacht om het opzij te schuiven, mocht ik ooit een badpak kopen dan ga ik deze optie zeker onthouden! Alhoewel ik het vast binnenkort ook met mijn bikini kan uitproberen.
Ik schuif het ook opzij !! Hoewel dat nu niet meer nodig is .... Over twee weken ga ik voor het eerst in 8 jaar weer in bikini Ik begin maar op vakantie daar kent niemand mij
Zo waren wij in Griekenland naar een groot nonnenklooster. Ik had mijn badpak aan omdat we onderweg mischien gingen zwemmen. Ik naar de wc bij dat klooster was dat een gat in de grond. Hele badpak uit, stond ik daar in mijn nakie boven een groot gat.
Tijdens mijn eerste zwangerschap kwam ik erachter dat je inderdaad veel makkelijker dat stukje opzij kon schuiven. Aan en uitdoen was 1x al een opgave, dan ga je dat niet bij ieder toiletbezoek doen. Onlangs was ik ergens op een strandje met mn moeder en die moest plassen maar vond het zo'n gedoe met aan en uitdoen van het badpak, dus ik haar dit trucje ook even verteld!