Nee dan heb je je eisprong op 2-3 aug gehad en is je nod op 16-17 aug. Daar zit je nu dus 2-3 dagen voor.
Oo echt nu ja zeg nu voel ik me dom haha Hmm zal ik mss de 20 ste nog eens testen als de duivels nog niet geweest zijn
Ja, maar test wel positief wanneer hij eigenlijk niet positief hoort te testen, hij hoort vanaf 25 mlu positief te testen. Bij mij knalde de test en had een waarde van 8 mlu in m'n bloed. Miskraam dus, niet goed genesteld. Is een paar keer gebeurd, gelukkig de laatste keer was het goed, maar heb torn geen kv meer gebruikt .
O ja, aderen kan ook duiden op een komende menstruatie, maar ook een zw, Test je wel met ochtend urine?
Njaa de 1ne keer als ik kijk zijn ze er en de andere keer zijn ze terug weg Jaa hoor test met ochtendurine Oo en proficiat met je zwangerschap !
Nee hoor dat maakt niet uit want de test meet de lh piek en die komt voor je eisprong... niet tijdens je eisprong
Arrrggrgghhhhhh! Wat flauw! Heel veel suc6 maar weer en hoop voor je dat de volgende wel positief eindigt!