Wanneer knaltest kruidvat 2v5 euro?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door tamjedebamje, 15 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tamjedebamje

tamjedebamje Actief lid

10 jun 2010
    206
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

De vraag zegt het al, wanneer hadden jullie een knaltest met kruidvat 2 voor 5 euro.
    Ik ben nu 5 weken en paar dagen, heb wel donkere testen, maarnog geen streep die donkerder is dan de controlle streep.
    Ik had zondag voor laatst getest, streep wassneller te zien dan zondag, maar bijna even donker.
    Streepje is bijna zo donker als de controlle streep.
    Vanmorgen moeders voor moeders test gedaan, deze was op een fractie na zo donker als de controlle streep.
    Word er onzeker van merk ik :(

2. haneen

haneen Lid

12 aug 2012
    61
    0
    0
    Noord Holland
    hoi Tamjedebamje, ik denk dat je niet onzeker hoeft te voelen hoor. een streep is een streep.. dus ga lekker vanuit dat je zwanger bent.. en geniet lekker van..
    Ik heb zelf totaal 6 testen geprobeerd, ook eentje bij de huisarts.. helaas zijn die allemaal negatief, behalve een kruidvat test, de ene was negatief, en de andere heeeel licht dun streepje te zien.. ik ben een week overtijd en heb altijd een vaste cyclus van 28 dagen. ik had heel erg last van zwangerschapssymptomen, die zijn helaas inmiddels bijna verdwenen!! dus ik ga vanuit dat ik niet zwanger ben.. maar waarom word ik dan niet ongesteld??:(

3. Chaii

Chaii Niet meer actief

Met mijn dochter met 4,3 weken zwanger en deze keer teste ik met 5 weken nog omo wit. :p
    Met 8 weken zwangerschap begon ik het toch wat raar te vinden dat ik me zo zwanger voelde en jahoor, twee dikke strepen.

4. haneen

haneen Lid

12 aug 2012
    61
    0
    0
    Noord Holland
    Chaii, hoeveel dagen is je cyclus? en weet jij dan waarom de test toch negatief was, hoewel je zwanger was.. Liefs

5. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Denk omdat ze een echo heeft gehad waarop de vk kon zien hoe lang ze zwanger was? :p

6. Chaii

Chaii Niet meer actief

Geen idee eigenlijk waarom het negatief bleef.
    Ik weet wel dat het kan komen door of een heel laag hcg gehalte, of omdat het om de een of andere reden niet meetbaar was in mijn urine in het begin.
    Ben ook eerst een beetje bang geweest voor een miskraam maar ik ben nu al bijna 22 weken zwanger inmiddels. ;)

7. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Oh haha scheel gelezen.

Super leuk dat je dan toch zwanger was!

8. haneen

haneen Lid

12 aug 2012
    61
    0
    0
    Noord Holland
    Chai, ik wens je een fijne zwangerschap.. bedankt voor je reactie.. ik hoop dat ik ook net als jou mag zijn en dat ik toch zwanger ben..

9. Regenboogmam

Regenboogmam Actief lid

21 aug 2008
    389
    0
    16
    Bij mij knalde de test ongeveer met 5 weken.
    Daarvoor was die ook lichter.

10. bar1983

bar1983 Actief lid

14 mei 2012
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mijn zwangerschap heb ik die testen ook gebruikt. Ik mocht na een terugplaatsing 14 dagen erna testen. Omdat ik al eerder een terugplaatsing heb gehad en na 9 dagen al een bloeding had, heb ik op dag 12 een test gedaan en toen al positief. op dag 14 nogmaals gedaan en de uitslag was precies hetzelfde. De streep was trouwens lichter dan de controle streep. Maar bleek wel zwanger te zijn en heb nu een zoontje van 7 maanden.
    Volgens mij is het met die testen als je 2 strepen ziet ben je gewoon zwanger.

Deel Deze Pagina