Sommige moeten nog op vakantie of zijn net pas terug maar wij zijn al aan het kijken naar de zomer van 2014 en we willen graag naar Griekenland. We zijn de afgelopen jaren naar Italie geweest maar willen dus nu richting Griekenland en het liefst zou ik daar ook iets van een stacaravan of kleine bungalow hebben maar ik kom veel appartementen of hotels tegen. Ben daar wat huiverig voor ivm geluidsoverlast en ik wil graag ook zelf kunnen koken als dat zou kunnen. Is zoiets te vinden in Griekenland??
in de appartementjes kun je gewoon zelf koken. Dus dat zou sowieso gaan. Wat zoek je voor iets? Naar welk deel van griekenland wil je? Want griekenland is groot?
Waar in Griekenland maakt eigenlijk niet zo heel veel uit. Het liefst zou ik een studio of bungalow hebben, niet te groot en vlakbij zandstrand en een zwembad in de buurt en dan ook nog iets van winkeltjes en restaurantjes in de buurt. Zijn aardig wat wensen he anders moet ik me er maar over heen zetten dat zoiets er moeilijk te vinden is en wordt het een all inn hotel..
Er lijkt me heel wat te vinden in jouw interesses hoor, dus allin zal wel niet nodig zijn. Kijk anders eens op homeaway.nl, daar staan particuliere appartementen en huisjes op en die zijn vaak helemaal niet zo duur. Hoef je alleen nog maar losse tickets en een huurauto te regelen en klaar. En dan heb je zeker een app. met goede keuken, want inderdaad, in van die resorts zijn de keukentjes meestal niet zo heel handig om in te koken. Maar uit eten gaan is vaak ook niet duur in Griekenland en wel heel erg lekker en makkelijk natuurlijk.
Hoi, Wij zijn 4 jaar geleden op Kreta geweest in Malia appartement Acrogiali. Het was heel leuk en direct aan het strand. Er zat een keuken in het appartement maar wij hebben er geen gebruik van gemaakt om dat er heel veel leuke tentjes in de buurt zaten om te eten. Ook hebben wij hier een auto gehuurd wat erg leuk was om meer te kunnen zien.