Imagine- John lennon Meteen een nieuwe I've been waiting for so long For something to arrive For love to come along Now our Dreams are coming true
Leuk idee, maar je kan alle teksten natuurlijk direct op google vinden.... Sorry, ik verpest het spelletje
I couldnt ask God for more Man this is what love is I know ive got to let her go But ill always remember.......... Is het trouwens niet een idee om het wat lastiger te maken dat je een liedje vertaald, of het verhaal ervan verteld in het nederlands en dan probeert te raden welk lied het is?!
Misschien wat kortere testen pakken dan? Mijn favo text zinnetje: Slide in the solitude Is deel van Lost in à lullaby Side of THE road Melt in à memory Slide in THE solitude not 'till i can read by THE moon Am i going anywhere Not 'till i can read by THE moon Maar zo zijn er vele texten van deze band die mij raken
Jullie hebben gelijk, ik heb net een deel van een liedje op google gezet en had meteen de juiste hit Ik vind het ook een goed idee om maar één zin te gebruiken, en het idee om te vertalen vind ik nog leuker! Eens kijken hoe de andere 'spelers' erover denken..
Wat mss ook nog zou kunnen is een omschrijving van een liedje geven in 1 zin. Dat andere dan moeten raden over welk liedje het gaat....