textiel krijt

Discussie in 'De lounge' gestart door Giltje, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Giltje

Giltje Niet meer actief

Hey

Ik heb sinds gister een naai machine, en wil moet nog mijn naai setje uitbreiden, ik ben vandaag al in de stad geweest om garen, naalden etc te kopen om mijn naai kistje ff bij te vullen.

Wat er nu nog onbreekt is textiel krijt, en om eerlijk te zijn heb ik geen flauw idee waar ik dat kan halen, hema heeft het niet, xenos heeft het ook niet, noujah heeft wel textiel krijt maar dat kan je niet wassen dus dat schiet ook niet op ;)

de bazaar heeft het ook niet, zeeman wilde ik kijken maar was dicht, dus schoot ook niet op, en pippos was ook dicht >.< de wibra heeft het ook niet (wat een chaotische winkel is dat zeg.. mijn hemel o_O)

dus zijn 2 winkels die het misschien hebben en waar ik nog niet heb gegeken, wat ik wel weet is dat pippos erg DUUR is dus daar wil ik liever niet mijn naai spullen vandaan halen, tenzij het niet anders kan, maar aangezien ik niet weet OF ze het daar wel hebben, hou er niet van om voor jan doedel naar een winkel te gaan =P dus hoop dat iemand hier weet waar ik het kan halen =3

dus iemand een ideetje? :D

2. Uksie

Uksie Actief lid

20 jun 2010
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    www.destoffenkraam.nl
    bij fournituren, diversen prym
    of kleermakerspotlood bij diversen

anders fournituren zaak of de markt?

3. Giltje

Giltje Niet meer actief

op de site die je me gaf kan ik het niet vinden, maar staat verder wel veel op :D

wilde zowiezo al naar de markt toe van de week om kant te halen, maar of ik daar zal slagen voor textiel krijt/pen/stift/potloot.. w/e XD

4. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

bij de stoffenzaak en ik het ook wel eens op de markt in groningen gekocht.

*ze vallen mij altijd op de grond en dan ga ik erop staan...*

5. Giltje

Giltje Niet meer actief

volgens mij hebben wij niet echt een stoffenzaak in zaandam, hmm..

ga maar idd op de markt infomeren.

Je hebt ook speciale stiften, misschien is dat handiger voor jou haha XD

zijn ze trouwens duur? ik bedoel het krijt?

6. Uksie

Uksie Actief lid

20 jun 2010
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    Diversen Prym

prym krijtwiel en krijtvulling

en ja, staat veel op deze site he?! pffff soms zoveel dat je het bijna niet kan vinden.

krijtjes kosten (bijna ;)) niets.
    Zaandam zou ik het ook niet weten, wel een fournituren zaak in Beverwijk. Of Jan Sikkes in Haarlem of Alkmaar.

7. Uksie

Uksie Actief lid

20 jun 2010
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    je zou trouwens de action kunnen proberen, maar dat denk ik niet eigenlijk.

hier hebben ze het ook
    Diversen || Fournituren.nl

8. Giltje

Giltje Niet meer actief

oh daar stonden die dingen tussen haha, prijs valt idd erg mee haha XD ik kom niet vaak in bijverwijk (rij er wel doorheen als ik naar ijmuiden ga dus zou wel tussen stop kunnen maken dan ;) of natuurlijk een van me zusters vragen die willen nog wel eens naar de zwarte markt gaan) hahaXD

9. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    bij een naaimachine winkel....
    ik haal daar altijd mijn opstrijkemblemen en ze zijn kwa prijzen net zo duur als de hema (strijkemblemen, garen, knopen enzo)

10. Uksie

Uksie Actief lid

20 jun 2010
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    dan op donderdag op de markt in IJmuiden.
    Staat tegenwoordig ook een leuke stoffenkraam!

Deel Deze Pagina