Hallo dames, Ik wilde toch even mijn trots delen, ik liep al ontzettend lang met het idee om een tattoo te nemen maar ik durfde nooit. Toen mijn dochter werd geboren dacht ik na deze ellende moet ik toch wel durven en wat is mooier dan de naam van mijn meisje te nemen. 8 maanden later nog steeds geen tattoo nu gingen we gisteren voor mijn man als vaderdag cadeau en ben ik overstag gegaan. Ik ben zo trots
Supermooi! Gevoel is herkenbaar hoor, ik heb er 4 jaar over gedaan om mn neuspiercing te nemen, en dan nog eens 3 jaar voor mn tragus Ik ben ook zo'n mietje... Maar de wens overwint het uiteindelijk wel he
Gaaf hoor! Ik heb 6 weken geleden bij mijn vriendin gekraamd. Haar man heeft in de kraamweek een tattoo laten zetten met de naam van zijn zoontje. Ik noemde toen dat ik er ook ooit nog eens wil, en wat kreeg ik als bedankje na de kraamweek... Een cadeaubon van de tattoo shop! Als het goed ik ga ik hem binnen nu en twee weken laten zetten! Was het erg pijnlijk? Ik wil de mijne op mijn pols.
Het is me echt 200% meegevallen. Pijn is het niet te noemen. Op sommige plekjes wat irritant en andere heb ik niet eens wat gevoeld. Zou het zo nog een keer doen. @deerne die tragus piercing heb ik ook zo lang over gedaan maar blij dat ik hem heb. Nu kan ik officieel zeggen: I got inked
Hier 6 weken na de bevalling op mijn pols een mooie H laten tattooeren! Nu sta ik op het punt om een afspraak te maken voor de volgende, getekend voor mijn lieve zus en haar ongeboren kindje die 3,5 week geleden omgekomen zijn bij een auto ongeluk.
Ik ook. Maar ik weet nog niet precies hoe en waar precies. Dus ik denk dat het nog wel 5 jaar gaat duren.