Hoi allemaal, Ik heb nog OvuLady ovulatietesten over. Deze zijn vanuit het ziekenhuis voorgeschreven voor tijdens de IUI, maar ik heb ze niet nodig gehad. Het is zonde om ze weg te gooien aangezien zo'n doosje 30 kost. Ik hoef alleen de verzendkosten terug te hebben. Ik hoor het wel als er iemand interesse heeft!
Dat is aardig van je. inderdaad zonde om weg te doen Vraagje kreeg je geen echo's met iui dan voor de inseminatie? Had je een of twee eitjes toen je zwanger werd?
Jawel, maar bij mijn oudste moest je ook ovutesten doen om te weten wanneer je de Pregnyl prik moest zetten. Nu was de procedure veranderd, en moest je al prikken bij een eitje van 18mm en niet meer testen. Maar ik had de testen al voorgeschreven gekregen door een co-asistent, die wist denk ik niet van die procedureverandering. Bij de eerste had ik de keer dat ik zwanger werd 2 eitjes en deze keer 1... Ben je zelf ook bezig met IUI?
Ja ik heb al tien IUI's gehad. Van de negende iui ben ik zwanger geworden maar helaas een miskraam. nu op naar poging elf