Marsupi draagzak

Discussie in 'Babyuitzet' gestart door Roos02, 4 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roos02

Roos02 Fanatiek lid

24 sep 2013
    2.111
    1.104
    113
    Ik weet niet of ik hier goed zit maar ik zoek mensen die een Marsupi draagzak hebben en wil graag weten wat ze ervan vinden? Bevalt ie goed of viel het tegen?

Groetjes!

2. MamaMaya

MamaMaya Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.104
    29
    48
    Wij hebben er eentje, de versie Breeze. Ik heb hem vaak en graag gebruikt en binnenkort gaat hij weer kunnen dienen. Hij is wel maar tot ongeveer 1j (ietsje langer in ons geval wegens kleine fijne meisjes) geschikt. Voordelen vind ik het vlot aandoen en verstellen, want met knopen bleef ik enorm stuntelen. Hij is licht en zeer compact opvouwbaar zodat ik hem altijd en overal makkelijk mee kon nemen.

Ik had eerst een Tri-Cotti, ook om het knopen te vermijden, maar die is niet verstelbaar en dat bleek een groot nadeel. De Tri-Cotti heb ik maar enkele weken gebruikt na de geboorte. Eens we de Marsupi in huis hadden, was dat de lievelingsdrager. Ook papa heeft ermee gedragen.

3. Jj14

Jj14 Actief lid

22 mrt 2013
    187
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    Ik heb de marsupi net een week en bevalt erg goed!
    Eerst had ik een minimonkey, over een schoudermaar kreeg daar last van. De marsupi zit heel comfortabel en je hebt echt je handen vrij.

4. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Superfijne draagzak! Tip, neem een royale maat! Ik draag maat 38-40 en heb de L, had liever de xl gehad achteraf.

5. Amberxx

Amberxx VIP lid

6 nov 2013
    5.019
    5.228
    113
    Ik heb de breeze omdat die erg dun is en ook geschikt om binnen te dragen ( handig met meerdere kinderen). Voordeel is dat de drager erg licht en dun is en makkelijk mee te nemen ( er zit een opbergtasje bij). Zeer eenvoudig om te doen en geen gespen of losse banden (zoals bij een doek). Wel geschikt tot 1 jaar maar zeer goed te verkopen. En heel belangrijk ergonomisch (en dat zijn de stokke baby bjorn en logger ertc niet).

6. Gul1

Gul1 Fanatiek lid

1 mrt 2014
    1.561
    0
    36
    Huisvrouw en moeder :D
    Hier ook een Marsupi.
    Ideaal ding en zeker een aanradertje. Heb hem veel op vakantie gebruikt.
    Ik bewaar hem zeker nog voor eventueel de volgende ;)

7. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Hier ook een marsupi gehad. Gebruik hem nu niet meer, omdat ik mijn zoontje er te groot voor vind. Ik weet eigenlijk niet of je hem op meerdere manieren kan dragen, ik kon er niks over vinden steeds. Ik vond hem wel erg fijn en makkelijk in gebruik. Zit stevig en volgens mij is hij ook ergonomisch. Wordt hier bij een eventuele 2e zeker nog een keer gebruikt!

8. MamaMaya

MamaMaya Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.104
    29
    48
    Hier vind je een handleiding voor buik- en heupdragen met de Marsupi. Voor rugdragen is hij minder geschikt gezien de klittenband op de rug zit dan.

Deel Deze Pagina