Wij gaan in maart op vakantie, dan is onze zoon 10 mnd oud. en ik heb alvast de belangrijkste dingen in mijn agenda opgeschreven die mee moeten! (Voeding, luiers, doekjes, O.R.S., zetpillen,) En natuurlijk kleding Ben liever voorbereid, tuurlijk zullen er wel winkels zijn, maarheb gewoon liever alles bij de hand Wie heeft er nog meer handige tips, en dingen die echt mee MOETEN voor onze zoon! Alvast bedankt!
Idd Als je binnen Europa gaat hoef je bijna niets mee te nemen vind ik persoonlijk. Alles is te krijgen in de grotere supermarkten, incl potjes voeding, luiers, doekjes. Wij gingen voor het eerst toen onze dochter 6 maanden was voor 4 weken naar Spanje, ik had alles bij me En wat bleek, ze hadden daar ook alles want daar worden ook babies geboren haha. Dus ik zou alleen dingen als ORS, antimug, dat soort dingen meenemen, luiers en doekjes voor de eerste dagen en de rest koop je allemaal in de lokale winkel. Ga je buiten Europa dan zou ik meer meenemen maar weet niet hoe dat zit met etenswaren in potjes enz.
We blijven gewoon in Nederland, maar dit is de eerste vakantie met ons zoontje. (mijn laatste vakantie was toen ik een kind was..)
Als je in Nederland blijft... maak je geen zorgen meid. Zorg voor een veilige slaapplaats voor je kindje en de rest komt vanzelf Fijne vakantie!
Ik denk niet dat je veel meer nodig zal hebben. Pleisters kunnen misschien wel handig zijn. En natuurlijk een paar speelgoedjes.