Hallo! Ik ben pas sindskort zwanger, maar aangezien ik een aantal maanden geleden dacht dat ik zwanger was waren mijn vriend en ik toen al voor de gein hard namen aan het verzinnen. Ik wil voor het meisje Thalia of Thalina, maar ik kan nog niet kiezen, de naam voluit wordt dan Thalia Neline Terezinha 'achternaam'. Voor een jongen vinden we iets dat op Camilo lijkt erg mooi, mijn vriend wil liever camilio.. ik twijfel. Is Thalina trouwens niet een luchtvaartmaatschappij? Bedenk ik me net Mijn vriend is braziliaans en die wil net als ik niet echt nederlandse namen. Maar ik heb ook een hekel aan van die hele ingewikkelde zelfbedachte namen.. Ondertussen heb ik deze 4 namen al zovaak genoemd dat ze normaal klinken. Kunnen jullie ze makkelijk uitspreken? Welke vindt je mooier? Oh voor de jongen weet ik alleen dat ik de naam Jacob of Olivier er als 2e of 3e naam in wil hebben. En nog een 2e braziliaanse naam vanuit mijn vriend zijn familie. Het kindje krijgt voorlopig trouwens een oerhollandse achternaam Dusss.. als je moet kiezen, welke naam voor een jongen en welke voor een meisje? En zijn ze niet te moeilijk of te 'vaag'? Mooi blijft een mening natuurlijk, maar is toch altijd wel leuk wat anderen er van vinden.
hallo vind het leuke aparte namen! Ik vind zelf voor een meisje thalina mooi en die naam Camilio vind ik ook zeer mooi! zou bij deze namen houden als ik jou was succes er mee
Ik vind Thalia en Camilio erg mooie namen. Vind sowieso de drie meiden namen erg mooi. Ik zou het zo houden.
Ik vind Thalia mooier dan Thalina, zeker met die andere namen erbij. Hier vind je de verschillende betekenissen van de naam: http://nl.wikipedia.org/wiki/Thalia Camilo of Camilio ben ik niet echt weg van. Ik vind dan bijv. Camille veel mooier.
Is stem voor Thalia en Camilio! Supermooie namen, dat is dan weer het voordeel van een braziliaanse papa, die kindjes kunnen van die mooie namen hebben, mijn spierwitte kindjes later zullen dat niet hebben...staat zo stom!
Kan best! Mijn kindje krijgt ook een 'exotische' naam (Russisch) omdat papa Rus is. Thalia vind ik trouwens ook leuker dan Thalina.
Ik vind de namen persoonlijk wel 'te moeilijk en te vaag'. Thalia is bovendien een discotheek hier in de regio, dus dat zou ik nooit kiezen Als je de namen wat eenvoudiger zou willen, zou je Thaline en Camiel kunnen overwegen. En als je gewoon uit de namen wilt kiezen, dan zou ik Thalina en Camilo kiezen.
Ik persoonlijk vind Thalia heel erg mooi Ik ben ook zwanger en de papa is turks dus wij zijn ook naar bijzondere namen op zoek Op z'n turks heb je ook deze naam alleen dan schrijf je het zo Talia. Staat ook op ons lijstje eerlijk gezegt Voor een jongen vind ik zelf Camilo het leukste En ook bij deze naam hebben wij een turkse variant en dat is Kamil net iets anders maar het lijkt erop Haha vind dit wel toevallig maar zeker erg goede keuze! Groetjes HElma
Dat is wel grappig dan inderdaad, ik vind Kamil en Talia ook erg leuk! Thalia en Camilo zullen het waarschijnlijk wel worden. Tenminste.. nog heel wat maanden te gaan dus wie weet Ik ben nog niet 100% tevreden over Camilo, ik zit ook al te denken aan meer iets van Camil, maar dat lijkt zoveel op Camel En er blijft dan weinig braziliaans over.. dus dat vind ik ook minder... Jongensnamen ga ik binnenkort weer eens opnieuw op zoek. Dat als het een meisje wordt dat het Thalia wordt weet ik wel al bijna zeker. Ik blijf maar terugkomen op die naam, ook de griekse geschiedenis achter die naam spreekt me erg aan. Weet iemand nog leuke braziliaanse jongensnamen?
Op de site Familyberry.com kun je allerlei soorten namen terug vinden. Zo ook Braziliaanse jongensnamen.