mijn man en ik hebben laatst een poll gedaan, met twee namen die ik leuk vind en twee namen die hij leuk vind. En nu is het wel duidelijk dat zijn naam Lara gaat winnen, maar ik vind m eigenlijk gewoon echt niet leuk genoeg. Dus hebben we nogsteeds een probleem! Ik heb een lijstje met namen die ik leuk vind maar dé naam zit er wat betreft mijn man nog niet tussen. Nu begin ik het echt moeilijk te vinden. Dus help?! Ik heb nu (van leukst naar minder leuk) een lijstje en het moet dus een beetje zo'n soort naam worden, een beetje kort en niet al te apart: Noa Lynn Iris Nina Sofie Liz Lisa Mara Bo Maya Lola Mijn man vind Lotte en Lara leuk Zouden jullie mij willen helpen en nog wat suggesties kunnen doen? Alvast bedankt!
Liv Lana Nienke Nova Ira Mare Mette Kate Zoë Marit Anne Beau Do Eve Imre Puck Anja Suus Jenni Kim Lizet Britt Tess Tessa Susan Tina Sara
Hier was Lynn de favoriet! Destijds twijfelden we tussen Lynn en Britt. Ik vind Noa ook erg leuk. Lynn's 2e naam is Nova.
Jij vind Mara leuk en hij Lara. Zou het toch dan daar gaan zoeken! Haha! Misschien Sara, Zara, Yara, Jara, Tara? Of zoiets? Succes!
ja dat dacht ik ook, lara en mara lijkt veel op elkaar, maar dat vind hij toch niet leuk en ik vind sophie en liz leuk, en nu kwam hij gisteren met de naamcombinatie Sophie Elize, met als roepnaam Elize, eigenlijk opzich wel heel leuk maar een beetje zoet en best lang ook naar mijn smaak...? ik wou dat hij dan als roepnaam Liz leuk zou vinden!
Kan je geen compromis sluiten? Dan maak je er Lize van. Vind ik zelf mooier dan Liz en Elize. Lijstje: Lize/ Lise Noortje Sara Jolijn Eva Inge Jikke Hanna Sari Anouk Milou Manou Mirte
haha sorry, ik had op lara gestemd.. maar ik ga even verder mee lezen in dit topic, dit soort namen zijn ook echt mijn smaak, en ik sta nog steeds niet 100 % achter onze naam..
en bedankt! nou ben ik wel een klein beetje benieuwd welke naam jullie hadden tot nu toe ... of wil je dat niet vertellen?
wij gingen voor mila, maar die is weer afgevallen nu. lopen al weken mila mila mila, maar zijn m nu echt beu. beter nu dan dat ze een paar weken oud is.. andere favorieten: demi erin lara noa (mijn favo, ook niet van vriend) lexi indy maar ook nog niet DE naam..
o ik vind Mila wel een hele mooie naam! ik had Mila Rosa bedacht, maar mijn man vind t geloof ik ook niet zo... het moet inderdaad goed 'voelen' he, je kan een naam wel mooi vinden, maar dat zegt nog niet alles jammer genoeg
hallo wij hebben onze dochter Qiara serra genoemd. Qiara kom je eigelijk bijna niet tegen. dus messchien een opstie veel sterkte met het zoeken van een naam klazientje