Wie heeft er ervaringen met de mate care? deze test geeft aan dat je 6 dagen vor je nod dag al kan testen. Klopt dit? Wie heeft hier ervaring mee?/
ik heb wel eens de ultra test gekocht maar helaas waren de keren dat ik test gebruikte de uitslag negatief. Deze keer had ik ze niet maar vind het wel eng om zo ver voor je nod te testen, er kan dan nog vanalles misgaan.
Hier ook negatief als ik met Matcare testte...hopelijk de volgende keer positief. Maar als ik jou was zou ik eigenlijk wachten tot je NOD voordat je test...in ieder geval succes!
heb met 2 matcaretesten positief getest, niet voor nod, maar erna. werd helaas miskraam, maar test werkte..
Ik heb voor mijn NOD positief getest (helaas heb ik wel met 5 weken zwangerschap een mk gehad). Mijn ovulatiedatum was onduidelijk, hoewel ik temperatuur, maar het was 2-3 dagen voor de NOD. Het was een heel licht streepje, maar het was er. Ik raad het eigenlijk af om voor de NOD te testen. Ik heb het gedaan omdat ik etentjes had en niet wilde drinken als ik zwanger zou zijn. Ik voelde me ook zwanger. Anders had ik het niet gedaan. Er kan nog van alles mis gaan met de innesteling, dus je kunt ook nog gewoon ongesteld worden met een positieve test van voor de NOD. Daarom is het af te raden.
ik zou gewoon een kansje agen,ik was al overtijd toen de test licht positief was,maarik had ook een late eisprong...bij de een luk het wel bij de ander niet,moet welzeggen dat de eerste keer bij mij het resultaat pas verscheen na 10 minuten...je mag hem aflezen binnen een half uur
Nee, je mag 'm aflezen na 3 minuten, maar je moet 'm aflezen binnen 15 minuten! En ja, als je voor je NOD test, kun je 'm beter pas na 10 minuten pas aflezen. Want pas dan is de achtergrond helemaal wit geworden en kun je het - waarschijnlijk zeer vage - streepje pas zien.
Oh, in mijn gebruiksaanwijzing stond, dacht ik, 15 minuten. Maar volg de gebruiksaanwijzing, dan gaat het nooit fout. Behalve dan dat je na 3 min meestal nog niet veel ziet als je zo vroeg test.
Ik heb de matcare ook gebruikt een aantal dagen voor NOD, ongeveer 1-2 dagen ervoor (helaas ook miskraam geworden). Ik vond het streepje echt heel vaag en zag het pas na een 10 minuten verschijnen, dus of deze nou echt zo gevoelig is, ik weet het niet. Ik geloofde het pas echt toen ik op NOD met CB digitaal 'zwanger' in beeld zag staan. Ik had dus een duidelijkere uitslag verwacht met een test waarmee je voor NOD kunt testen, maar het zal per persoon verschillen hoeveel hcg je lichaam al heeft aangemaakt.
maar dan deed mat care het dus wel en daar gaat het om...en mat care kent geen indrooglijntjes is mij verteld...
nou ik heb het vanochtend getest met mate care...3 dagen voor mijn NOD en hij geeft aan dat ik niet zwanger ben. ik kan het gewoon niet geloven! Ik heb echt symptonen die ik normaal NOOIT heb. bv: gevoelige tepels. Toch word ik er heel erg onzeker van. Heb ik het gewoon verzonnen? Ik heb al 1 dochtertje dus ik dacht echt te weten dat ik nu weerzwanger ben. Maarja als matecare het aangeeft! Stiekem hoop ik dat donderdag mijn ongesteldheid weg blijft! had ik maar nog niet getest. stomme ik......
Nou ik vond het maar een vage test! De CB gad al een duidelijke PLUS terwijl die matcare test nog vaag bleef.
ja maar de matcare gaf helemaal niets aan bij mij..... soms lees je weleens over een latere eisprong en dat als mensen testen op de dag van hun NOD dan zijn ze zwanger..... achja, ik weet het ook niet meer. afwachten nu...
Hai! Even mijn ervaring. Ik heb getest op de dag van mijn nod, toen was ik NIET zwanger. Drie dagen later... nog steeds niet ongesteld..... weer getest en toen verscheen die tweede streep WEL! Bij de termijnecho bleek ook dat ik 5 dagen minder ver was dan ik dacht. Als ik het dan goed bereken heb ik 1 a 2 dagen voor mijn nod positief getest. Gewoon geduld hebben.....weet hoe moeilijk het is.... Succes! Ik hoop dat je een positieve test in handen mag krijgen.
er zijn weinig klachten over mat care ,alleen idd dat het testen voor de nod vaak negatief aangeeft bij mat care...dat wil zeggen dat hij niet zo gevoelig is als er gezegd word.je kan nog steeds zwanger zijn,ik was 16 dagen overtijd toen ik posii testte mt mat care,al moet ik zeggen dat ik ongeveer een week voor mijn nod pas zwanger ben geraakt
als je een week voor NOD zwanger bent geraakt, is je NOD verplaatst, volgens mij....Dit betekent dat je een latere eisprong had, en dus ook later je NOD had.
ja maar ik erd regelmatig ongesteld,heb gewoon een cyclus van 28 dagen,ALTIJD!...dus ik snap niet waarom iedereen zegt(want je bent de eerste niet),dat ik niet 16 dagen overtijd was...