Ik heb besloten het topic hier te plaatsen, hopelijk komt het dan vanzelf bij de personen terecht die dit zouden willen weten. Ik ben een lange tijd actief geweest hier, onder twee accounts (ik ben gewisseld toen we probeerden zwanger te raken van nr 2 ivm privacy). Al die tijd ben ik studerende geweest en had ik veel tijd op dit forum te komen. Inmiddels ben ik klaar (vorige week mijn scriptie ingeleverd!) en ben ik met een (tijdelijke) baan begonnen. Dat kost veel tijd, bovendien ben ik daarnaast ook druk bezig met solliciteren voor een baan per januari. Ik ben in de running voor een leuk traineeship en het zou geweldig zijn als dat door gaat. En anders komt er hopelijk snel wat anders op mijn pad. Al met al merk ik dat de behoefte er niet meer is veel op dit forum te zijn. En omdat ik mezelf ook niet in de verleiding wil brengen, heb ik besloten definitief afscheid te nemen van zwangerschapspagina.nl. Ik heb het hier erg naar mijn zin gehad en ben zeer actief geweest. Daarom voelde het onjuist zonder aankondiging te vertrekken. Vandaar dit topic. Ik weet dat ik veel heb gebotst met mensen, tegelijkertijd weet ik ook dat ik juist door anderen zeer gewaardeerd werd. Ik heb in ieder geval veel leuke contacten op gedaan en ben daar zeer blij mee. Veel liefs! En als er mensen zijn die toch graag met mij in contact willen komen: de oktober 2010 mama's weten hoe.
Yukl, ik ben je vaak tegengekomen in topics en vond je berichtjes vaak erg nuttig en aangenaam om te lezen. Dus jammer voor ons dat je zp verlaat maar goed voor jou want je hebt hele goede redenen hé . Veel succes met alles!
Yukl, heel veel succes meid! ook ik als actief-lid "ken" je van je reacties, leuk dat je afscheid neemt haha Doeiiiii liefs Fafje
Yukl, jammer dat je stopt. Maar kan me ook wel voorstellen dat je het allemaal te druk vind worden met alles. Kwam vaak je berichtjes tegen. Heel veel succes met alles!
Geen idee of je dit nog leest, maar ik plaats toch maar een reactie. Het was me de laatste dagen (weken misschien zelfs) al opgevallen dat je nauwelijks meer actief was. Erg jammer vond ik zelf, want ik was het vaak met je eens en ik vond het ook vaak verhelderend om jouw reacties te lezen. Veel succes met alles wat er nog op je pad gaat komen en met T. en P.
Wat leuk dat je hier nog een afscheidsberichtje hebt gezet. Het was me al opgevallen, dat je op 'niet langer actief' stond en vond het wel jammer. Je redenen zijn duidelijk en verstandig. Misschien voor mezelf ook wel een goed idee.... Ik wens je in elk geval heel veel geluk en succes!