Landal t Loo?

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by Livia75, Jul 29, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Livia75

Livia75 Fanatiek lid

Dec 2, 2012
    1,257
    47
    48
    Hi,
    Wie weet of de binnenspeeltuin bij landal landgoed t loo groot is ? (Net als bij rabbit hill?)
    En hoor je de snelweg goed als je in bed ligt?
    Ik wil last minute weg maar twijfel nog, want ik vond rabbit hill heel leuk dus misschien ga ik terug.
    (Kids zijn 2 en 4, zwembad is niet relevant)

Of andere tip voor een leuk park met grote binnenspeeltuin en buitenspeeltuinen?
    Thanks

2. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

Aug 20, 2012
    4,244
    681
    113
    Nee binnenspeeltuin is niet te vergelijken met die van rabbit hill. Bij t loo heb je een kleine plaza en daar heb je 1 redelijk speeltoestel in.

Ik vind de plaza bij t loo gezellig maar rabbi hill is toch zeker ook heel leuk! Als je t op de binnenspeeltuin zou afhangen dan moet je niet naar t loo.

Ik heb geen auto's gehoord van de snelweg maar wij zaten niet aan de rand van t park

Livia75 likes this.
  3. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,780
    18,927
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    De binnenspeeltuin is klein. We vonden het trouwens wel een leuk park.

Livia75 likes this.
  4. Syane

Syane VIP lid

Aug 21, 2013
    12,243
    11,824
    113
    Erg leuk park maar kleiner dan Rabot Hill. Binnenspeeltuin is beneden in de plaza en het terras boven. Wel een leuke natuurlijke binnenspeeltuin met hout.
    Als je iets vergelijkbaars met Rabot Hill wil dan is Coldenhoven een goed alternatief.

Livia75 likes this.
  5. Livia75

Livia75 Fanatiek lid

Dec 2, 2012
    1,257
    47
    48
    Bedankt voor je reactie, coldenhove heeft dus een vergelijkbare binnenspeeltuin? En buiten grote speeltuinen!
    Dan ga ik daar ook even kijken of er last minute nog wat is...

6. Syane

Syane VIP lid

Aug 21, 2013
    12,243
    11,824
    113
    Yep. Is echt vergelijkbaar. Ook mooi groen en een leuke omgeving.

Livia75 likes this.
  7. Syane

Syane VIP lid

Aug 21, 2013
    12,243
    11,824
    113
    En als je Duitsland ook oké vind dan zijn Sonnenberg en Hochwald ook vergelijkbaar. Die hebben beide grote binnenspeeltuinen.
    Je kunt op de site van Landal ook zoeken op voorzieningen en dan speelparadijs aanvinken. Dat zijn de grote binnenspeeltuinen.

Livia75 likes this.
  8. Damali

Damali Fanatiek lid

Aug 18, 2008
    1,238
    170
    63
    Net terug van Coldenhove. Echt super leuk de kinderen vonden het geweldig. Zeker een aanrader

Livia75 likes this.
  9. Livia75

Livia75 Fanatiek lid

Dec 2, 2012
    1,257
    47
    48
    Bedankt voor de tips! Ga zeker zoeken op speelparadijs bij landal op de site.
    Coldenhove is iets duurder zag ik maar goed, genoeg speelmogelijkheden is heel wat waard met een actieve peuter en kleuter ;)

Damali and Syane like this.
  10. Livia75

Livia75 Fanatiek lid

Dec 2, 2012
    1,257
    47
    48
    Nou ik twijfel nog. Duitsland is geen optie vanwege de afstand (dochter heeft de neiging ziek te worden op vakantie dus blijf ik liever in nl.

Bij t Loo zit dinoland dichtbij zag ik, bij coldenhove kan ik niet veel dichtbij vinden aan uitjes.... en bij loo is er een kinderbungalow vrij.
    Iemand daarmee ervaring?

11. Syane

Syane VIP lid

Aug 21, 2013
    12,243
    11,824
    113
    Kinderbungalow is fijn. Zeker bijnkidw in de leeftijd als die van jou. Landgoed het Loo is daar ook nog leuk genoeg voor hoor. In de buurt van Coldnhove is echt ook wel genoeg te doen hoor. Rond Apeldoorn en Arnhem is juist heel veel te doen.
    Kijk anders ook nog eens naar het Land van Bartje. Erg leuk en fijne huisjes. Geen mega speelparadijs maar een speelboerderij en buiten veel speeltuinen, kinderboerderij en manege.

Share This Page