The Bachelor Net 5

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Anitaaaxxx, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TanjaJes

TanjaJes Actief lid

19 sep 2012
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat zag ik niet aankomen dat hij Lisette naar huis zou sturen
    Hij zat Lisette de hele tijd te zoenen, hij nam ook zelf het initiatief ertoe en bij Sara zag ik vanuit hem weinig gebeuren.
    En hij was ook erg lichamelijk met Marina, dus daarom dacht ik dat Lisette en Marina zijn 2 favorieten zouden zijn.

Ik vind het wel jammer van Lisette, ik vind haar de meeste stijl hebben van de 3, een echte vrouw met inhoud, maar ja, misschien valt Rutger daar niet op

Ik ben benieuwd wie hij zal kiezen volgende week

2. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Kom ik weer terug op het sex gedeelte.

Dus hij heeft 3 dagen achter elkaar sex gehad met 3 verschillende meisjes?? Ben ik dan raar als ik zeg, dat ik 'm een gluiperd vind. Nou ik vind dat toch heel wat zeggen, en over wie..... over Rutger zelf! Even voor de finale met 3 meisjes naar bed, en dan er eentje weg stemmen. Alsof hij daaruit beslist wie er weg moest en naar de finale mocht.

Waarom koos de maker van het programma dan niet dat de bachelor tijdens finale de sleutel mocht weggeven aan het meisje die hij koos, dan kon ik het enigszins begrijpen, hoezo net de aflevering voor de finale.:(

Natuurlijk begrijp ik dat de meisjes hierin ook de keus hadden om met hem mee te gaan of niet, maar misschien dat elk meisje wel zoiets had van, hij geeft mij alleen een sleutel. Ofzoiets...........Ik bedoel welk meisje vind het nu een fijn gedachte bij het idee dat zij nummer 1-2 of 3 was binnen de 3 dagen... ieuwl de gedachte alleen al.

3. MHMW

MHMW Niet meer actief

Nogmaals, wie zegt dat ze sex hebben gehad?! Geloof mij, dat is écht niet zo. En meer zeg ik niet ;)

4. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik vind dat er hier wel voorbarige conclusies worden getrokken hoor. Niet iedereen heeft meteen seks bij de eerste overnachting.

5. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Hoe weet jij dat ?! Volgens heb je verborgen camera beelden gezien..:p
    Ik denk ook niet dat ze allemaal sex hebben gehad.. Misschien een beetje voel en zoen-sex.. Misschien dat hij Marina wel een beetje heeft ontdekt die stalen samen wel passie uit! Woehoe..

6. MHMW

MHMW Niet meer actief

Nee geen verborgen camera ;) Wel wat meer informatie, ik weet dat ze niet allemaal sex hebben gehad.

7. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Omdat ik ergens las dat iemand reageerde met "natuurlijk hebben ze sex gehad" (iets in die trant). Nou mag inderdaad hopen van niet.

Aaaaah mhmw je mag best iets meer vertellen hoor, zal niets door verklappen beloofd :D

8. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Ahaa.. Betrouwbare bron! Ken jij Rugter ? Spannend :D

9. MHMW

MHMW Niet meer actief

Nou zo'n spectaculaire geheim is het nu ook weer niet, maar ken een van de meisjes redelijk goed. Dus ik weet dat er één geen sex heeft gehad ;)

10. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Toch niet één waar heel vervelend over gepraat word ?!

11. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Ik geloof je direct hoor mhmw ;)

12. MHMW

MHMW Niet meer actief

Zou ik ook niet doen hoor!

13. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Nou ik geloof je wel hoor! ;) En snap ook dat je niet gaat zeggen wie het is......... Wie is het ?? :p:p

14. MHMW

MHMW Niet meer actief

Ik weet net zo weinig als jullie hoor. Aan mij heb je niet zoveel. Alleen dat er eentje geen sex heeft gehad. Ik weet ook niet wie er wint.

15. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Serieus ik geloof je echt!!! (die knipoog emo was een beetje misplaatst volgens mij, weet niet waarom ik die heb toegevoegd)

Aatje, jij bent echt niet nieuwsgierig haha. :D

16. MHMW

MHMW Niet meer actief

Haha oke!

17. kinderwens88

kinderwens88 Fanatiek lid

6 aug 2011
    1.213
    0
    0
    NULL
    NULL
    MHMW.... nu maak je ons natuurlijk wel heel nieuwsgierig. Ik denk dat jij Marina goed kent aangezien je verbaasd was dat Lisette eruit ging en dat je de stem van Sara irritant vindt.

18. kinderwens88

kinderwens88 Fanatiek lid

6 aug 2011
    1.213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha ha ha hoezo nieuwsgierig???? Ikke??? Nee hoor... :D

19. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Ik ben blij dat Lisette eruit ligt. Vind haar namelijk niets voor Rutger. Hij is vrij speels en houdt van dollen, vriendelijk, hartelijk, spontaan. Dat is Lisette allemaal niet. Ze oogt harder. Vond hun date zelfs op een gegeven moment saai. Vandaar dat ze maar de hele tijd zaten te zoenen. Bij haar moet het groeien en dat is wel begrijpelijk, maar je zit in een programma waarin de 'spontane' dames die wel open durven te zijn het van je gaan
    winnen.

Weet niet wie het gaat worden. Wel grappig dat beide meiden maar 22 zijn en hij 33!!!!!
    Ik denk dat hij het meeste aantrekkingskracht heeft met Marina. Maar als hij verder kijkt dan zijn neus lang is, dan denk ik dat hij bij Sara meer inhoud heeft en hij had een betere klik met haar familie. Maar qua gevoelens lijkt het alsof Marina voor staat..

20. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Vond het inderdaad ook wel een goede keus om Lisette na huis te sturen.

Ik denk dat hij voor Marina kiest omdat hij daar de meeste fysieke match mee heeft maar het zou slimmer zijn om voor Sara te kiezen omdat zij meer inhoud heeft en net iets volwassener is! Ben echt benieuwd naar de finale!

Deel Deze Pagina