Zit ik net te denken, stel nou je wordt gekozen. Ga je dan wanneer het uitgezonden wordt samen hand in hand op de bank de uitzendingen zitten te bekijken? Haha niets voor mij ik zou slaande ruzie krijgen
net als bij de usa versie... die hebben elkaar na een paar maanden het kot uitgevochten hahaha! bleek toch geen goede match! ik denk dat hij met Sara een betere match heeft.
Duh.. Maar al weet je het van jezelf het blijft schrijnend om jouw vriend ,op het moment van kijken, zijn tong in een ander te zien steken. Oooch heeeeerlijk voor jacobien haha!! Ben wel benieuwd hoelang de relatie stand houd!
Jaaaaaaaaaaa, Marina it is! Toen Rutger tegen Sara zei dat ie niet verliefd op haar was, snapte ik meteen dat ie voor Marina gaat. De verliefdheid spat eraf bij die twee.. Wel jammer dat t programma op t eind een beetje werd afgeraffeld en ze niet lieten zien hoe het nu met ze is.....
Nee sorry, ik vind Marina 'inhoudloos' overkomen.... Vond Sara veel beter bij hem passen + bij familie...
Yes she did it! Ben trots op haar, ondanks haar 'mindere' achtergrond heeft Rutger toch verder gekeken dan naar het plaatje.