In de eerste aflevering vond ik Jacobien een leuke meid, maar nu nou zeg wat een nare meid. Laat nu duidelijk haar ware aard zien, had ook gehoopt dat zij eruit ging. Volgende week laat ze inderdaad even haar boobies zien. En dat ene donker meisje, die kan elk moment iemand met dr chago gezicht om laten vallen. Als blikken konden doden, lagen al die meiden al op de grond. Lisette vind ik tot dusver het leukst! Rustig en lief.
Ja dat is ze toch gewoon.. Haar ooit horen praten in een interview, precies dezelfde manier van praten en maniertjes. Even zoeken of ik dat nog ergens kan vinden. Vind het fascinerend. Ze is het gewoon, punt..
Interview Mandy Pijnenburg na haar vrijlating - YouTube Ze klinkt wel Brabants. Maar ter vergelijking.
Toch heeft ze niet helemaal dezelfde stem als Marina vind ik eigenlijk. Zou gewoon een dubbelganger kunnen zijn maar denk niet dat ze het is bij nader inzien
Ze klinkt inderdaad anders, maar ze lijken wel er op elkaar. Vind Lisette tot nu toe ook de leukste. Waarom loopt een van die tweeling zo moeilijk trouwens?
Ik kijk ook!!! Wel op uitzending gemist op laptop, want op maandagavond wil ik wat anders zien!! Eerst vond ik Jacobiena ook wel leuk, maar jeetje, wat kom ik daarvan terug zeg! Bah! Ik vind Sarah leuk en Lisette ook wel. Verder idd of ordinair of te aanwezig. En die laten ze natuurlijk vaak zien, want dat is leuk! Ik herkende Rosalie al niet eens meer! Omdat ze dus niet vaak in beeld komt.
Ik zag dat Marina oorsprongelijk uit Oekraine komt.. En Mandy Pijnenburg is afgelopen zomer in de Oekraine geweest.. Bij de voetbal maar ook met vrienden in de bush bush zag ik.. En dat leken Oekrainse mannen zeg maar.. Toeval??
Oei, ik heb net via uitzending gemist ff gekeken of het wat is, maar ik ga het volgen.. Lekkere cathfights! Woehoe.... Die donkere meid is volgens mij de duivel, die ogen al.... Hebben er ook een aantal aan take me out meegedaan he, vind ik alwel wat zeggen!
Ik kijk het ook!! Ik vond Jacobien de eerste aflevering ook een leuke meid, maar nu zie ik haar het liefste vertrekken... Ze zei op een gegeven moment dat ze het not done vind als je meteen al gaat lopen zoenen met die Rutger en dat ze dat van Rutger ook not done vind... Daarna zei ze dat ze gewoon haar zelf bleef en dat ze niet op de voorgrond ging treden met opvallend gedrag... nog niet een minuut later loopt ze die Rutger op de dansvloer gewoon op te geilen met haar ordinaire gedrag.... En het voorstukje van volgende week... dat ze haar tieten laat zien... Ik hoop echt dat Rutger daar op afknapt zeg!! Ik vond die ene van die 2-ling (weet de naam even niet) wel heel tof en bij haar zelf blijvend toen ze zei dat ze niet van dat ordinaire dansen in het openbaar houd en dat ze daar ook niet in mee ging. Dan blijf je tenminste je zelf... Verder vind ik Sara een hele leuke lieve uitstraling hebben en die meid waar hij als eerste mee een 1 op 1 date had (weet haar naam even niet meer) vind ik ook erg leuk! Liefs
ik denk dat Jacobien juist zo'n figuur is die tot aan het einde blijft om het programma "spannend" te houden en dan op het laatst net niet gekozen wordt Dat was ook zo met Bachelor Lars Vreugdenhill, daar zat ook zo'n egotripstertje in die tot bijna het einde bleef (waarschijnlijk voor de kijkcijfers)