The Bachelor Net 5

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Anitaaaxxx, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MHMW

MHMW Niet meer actief

Ben ook benieuwd, dan ga ik mij ook opgeven. Als verassing voor mijn man :D

2. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Haha. Dat zal hij heel leuk gaan vinden! :D

Misschien komt er dit keer een bachelores (als ik het goed schrijf), kunnen we de mannen beoordelen, ook leuk. :p De amerikaanse versie daarvan heb ik toendertijd ook gevolgd, en dan denk je dat meiden bitches kunnen zijn, maar mannen kunnen er ook aardig wat van ;)

3. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Oja, ik geloof ook wel dat Marina verliefd is.. Denk Rugter ook wel, en dat hij haar nu wil ontdekken in de "echte" wereld. Ben benieuwd ;)

Ik vind Rugter ook echt wel sexy, futtttfiuhhh :p..

4. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Een vrouwelijke bachelor misschien ja! Dat zal leuk zijn.. Wie oh wie geeft zich op ;)

5. MHMW

MHMW Niet meer actief

Ach mannen die om je vechten, wie wil dat nu niet?

6. wonder111

wonder111 Actief lid

17 feb 2012
    299
    0
    16
    NULL
    NULL
    ah die rutger is een onbetrouwbaar man die gaat al vreemd voor het leven en marina twijfelt wie wilt zo n man nou??

7. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Hoe kom je nou toch weer aan deze informatie? in het programma was hij vrij man hoor, kon dus doen en laten wat ie wilde, zegt niks over of ie monogaam is in een relatie.

8. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik vraag me altijd af wat the bachelor zou doen als die vrouwen ook met andere mannen gaan zoenen, de obers ofzo. Blijft toch een vreemde situatie ;) (ik geloof niet dat ik me op zou geven :D)

9. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Woehoooejj.. Ik geef me ook op hoor ;) Zal mijn vriend ook opgeven. Misschien kies ik hem dan wel :p:p

10. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    +1 ;)

11. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Hmm....

Vertel eens wonder111, wat kun je ons nog meer vertellen over rutger en marina?

12. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Leuk dat hij voor Marina heeft gekozen, maar ik zie ze toch echt niet samen. Ik zie Rutger al tussen zijn schoonouders op de bank zitten, gewoon zo'n andere types (al kan echte liefde dat natuurlijk wel aan). Het zou me gewoon echt verbazen als ze bij elkaar blijven, maar ik zou het wel heel leuk vinden!

13. MHMW

MHMW Niet meer actief

Vertel je weet meer? Ik ben zéér benieuwd :D

14. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Ik verbaas me er echt over dat én Rutger maar ook de vrouwen zo vrij zoenden met elkaar...niet een kusje, maar echt volop een kus. Is dit normaal?
    Ik ben misschien redelijk wereldvreemd :), maar ik snap dat niet. Een zoen (op zo'n manier) is toch ook alleen bedoeld voor degene van wie je houdt?

15. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    hmm, ik heb in mijn leven alleen van mijn man gehouden, maar wel vaker zo gezoend hoor. Dus ik vind je wel een beetje wereldvreemd;)

16. MHMW

MHMW Niet meer actief

Geloof mij, ik heb in mijn jonge wilde jaren echt vaker zo uitgebreid staan 'bekken'. Het was héerlijk! En ik hield echt niet van deze mannen :D

17. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Nou ik heb echt wel wat mannen (toen nog jongens, Haha) op die manier gezoend! En nee houden van deed ik echt niet van ze allemaal

18. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Zijn ze nog samen? Had ook wel willen weten hoe het ze hier in NL verging.

19. kinderwens88

kinderwens88 Fanatiek lid

6 aug 2011
    1.213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja vertel eens wat meer Wonder111 of heb je het verzonnen?

Deel Deze Pagina