Ja, Sara heeft inderdaad meer inhoud.. Volgens mij trekt hem dat wel aan! Wel fijn om te zien dat hij niet meteen voor die simpele vrouwen gaat, die bijvoorbeeld even haar borstjes laat zien....
Zit nu even te kijken.. Wat goed dat Rutger kiest om Sara mee te nemen in de boot omdat zij niet echt aan het woord was geweest! Ik moet hem nageven dat hij wel echt eerlijke keuzes maakt tot nu toe Grrr meteen irriteer ik me weer aan Jacobien "ik sta al heeeeel lang droog, 7 weken" .. Dat stomme topje omlaag trekken.. Die rollende ogen steeds tijdens de rozenceremonie.. KUT ze zit er nog in!!! Aaaah wat lief dat hij een plekje voor Amanda had gereserveerd omdat zij een kruk had en niet zo snel kon zijn! Lisette had zich iets meer mogen inzetten ipv te denken dat andere wel op date mochten.. Wat ik me nou echt afvraag he.. Als je een kindje hebt dan laat je hem/haar toch niet zoveel weken achter om mee te doen aan The bachelor!?!? Ik zou mijn kleine boef echt niet zolang kunnen missen.. Dat pak van Rutger!!!! Net een tafelkleed haha
Sara is echt mijn favoriet al vanaf het begin en dat maakt ze nog steeds waar. Ik vind Lisette ook echt een eerlijke en leuke meid. Jacobien met haar arrogante K*T kop tijdens de rozenceremonie... dat mens zou ik zo graag eens even de waarheid willen vertellen. En die Cherrelyn vind ik ook echt een stomme bitch... En wat ze aan had bij de rozenceremonie... geen idee, maar ik vond het niet mooi... Ik vind de keuze van Rutger nog steeds de juiste. Okej Jacobien mag van mij snel naar huis, maar ik snap zijn keuze voor Katinka, Sjoukje en Richelle (toch??) wel. Daar had hij gewoon weinig tot niks mee dus logisch dat hij die eerst weg stuurt. Ik geloof niet dat hij voor Jacobien gaat trouwens... Zoals Rutger deze aflevering op me overkwam... hij vind die vrouwen wel sexy, maar ja dat is niet genoeg. En hij houd helemaal niet van dat handtastelijke en ordinaire op een eerste date... dus ik denk dat hij uiteindelijk wel op haar afknapt. Marina vind ik tot nog toe ook wel een leuke meid, maar denk niet dat ze goed bij Rutger past. Weer een weekje wachten helaas!! Liefs
Meiden!!!! Lees dit eens!!!! Binnen de meiden zit zijn beste vriendin en die bezorgt hem info.. Wie zou dat zijn???
In mijn ogen 2 opties: * jacobie -> zij hangt de bitch uit om zoveel mogelijk bij de meiden los te maken * britt -> de vollere voetballende meid, ik vind hun al vanaf het begin niet echt bij elkaar passen als stel.....
Hij gaat iig niet met jacobien naar huis dat is duidelijk op te maken in een reactie op haar fb pagina
Haha dat van zijn vriendin was de eerste aflevering alleen. Die vriendin is nu al weg hoor. Jacobien is niet de ware maar die blijft er natuurlijk nog even in om de pit erin te houden met cherrilyn.
Uuh ff denken hoor ik heb volgens mij bij zoeken De bachelor ingetoetst dan kom je bij een besloten groep waarvan je kan zien wie er lid zijn tussen die leden staat oa die stomme krullenbol. Voor rutger kan je gewoon rutger vlaming in toetsen maar staat volgens mij niet veel bijzonders op!
Vind die van rutger wel maar geen groep van de bachelor?! kun je niet zien wat de achternaam van krullie is?