Ik heb zo'n vermoeden dat Jacobien er nog wel een tijd in blijft, zo ook die ene donkere meid met zoontje. Die 2 maken daar telkens ruzie met iedereen en dat is "leuk" voor de kijkcijfers. Maar goed dat denk ik, misschien word ik alsnog verast en gaan die 2 er vanavond wel uit.
Ja marina vind ook erg leuk! Erg puur & gewoon. Hoorde jullie Jacobien tegen rutger zijn vrienden over dat er 2 rotte appels tussen zaten?! Zij is de grootste verotting die er tussen loopt!
Jacobien noemt Lisette en Marina rotte appels.. Logisch zij zijn haar concurent!! Pff stom kind!! Wat mij wel opvalt is dat ze er allemaal redelijk oud uitzien.. Ik ben zelf 23 maar zie er jonger uit dan al die meiden van 21 daar
Haha jaaaa serieus! Ze is van 1991 zag ik op dr fb! Wow haha ik ben 27 ik zie er nog jonger uit hahah!
Haha ja idd! Was ik al blij om nog 2 te gaan Ja die Jacobiena heeft ze flink achter de ellebogen.. Wat een naar persoon!
Hahahaha, ik zit me er ook zo over op te winden! Maar eerst die andere blonde eruit, dat vriendinnetje van haar.... "oh wij zijn zooooo meer volwassen" bleeeergh! Dan blijft jacobitch over en is ze zieeeeelig.... Ik vind marina leuk en Sara ook!!! En de mening over rutgers onderlip deel ik ook, is beetje scheef, dat hoor je ook als hij praat.