Hoi allemaal, Wie kijkt ook the bachelor!?! Heerlijk, hoe al die vrouwen alles op één man zitten en toevallig allemaal voelen hoe ze een band met die man hebben!!!! (wel een lekker ding trouwens) Maar wat ik me afvraag...wat is er vorige week gebeurd?! Door die stomme voetbal, wat ik toe had gezegd dat mannetje mocht kijken, heb ik het gemist. Ik begrijp dat dat fotomodelletje (jozlyn of zoiets) eruit is, maar heeft ze gewoon geen roos gehad?!?! Alvast bedankt! Liefs
Rozlyn is eruit gestuurd omdat ze 'ongepast contact' met een van de productie medewerkers gehad zou hebben. Er werd geïnsinueerd dat dit iets seksueels zou zijn, maar zelf ontkent ze dat (nog steeds). Ik vind t ook onvoorstelbaar hoe hysterisch die meiden doen hoor, vanaf de eerste ontmoeting zijn ze overtuigd dat ze met hem willen trouwen en dat zij de ware voor hem zijn etc. Maar oke, ja het is een lekker ding haha.
Het is wel leuk om te zien hoe die vrouwen lekker gemeen zijn tegen over elkaar, ik zou daar echt niet tussen willen zitten, al is hij wel echt een lekker ding zeg Als je even op google kijkt kun je al zien wie er wint, erg verrassend.
Kon het niet laten om even te speuren wie de winnaar is. Kan niet wachten om sommige gezichten te zien als hij de keus maakt.
Weet je wat ik nu zo raar vind, er wordt er dus 1 dame uit gestuurd omdat ze ongepast gedrag heeft met een productie mederwerker terwijl hij al die vrouwen kust (dat vind ik dus pas ongepast), en niemand heeft daar problemen mee. Ik zou persoonlijk niet iemand willen die onder mijn neus met verschillende vrouwen kust.
Nou indedaad hahha Hmm kan niet vinden wie de winnaar is...ben wel nieuwsgierig. Wel een lekkerding inderdaad Ook erg fijn dat het 2uur uitgezonden wordt
Oeh, NIET NOEMEN HIER!!!! (wie de winnares is!) Mijn zus doet dat ook altijd met America's next topmodel! Ik wil dat echt niet weten, dan is er niks meer aan! haha! Maar het zijn een stelletje gemene vrouwen he, haha!
Heb per ongeluk toch gekeken, (al had ik al zo'n vermoeden nav een reactie hier) en had het helemaal niet willen weten. Stom van me
Volgens mij blijft het leuk om te kijken hoor. Sowieso al die vrouwen die bij elkaar op de lip zitten en vechten om dezelfde man
Dat sowieso! Man werkt regelmatig op woensdagavond (of er is voetbal op tv) dus kan ik ongegeneert mijn foute-vrouwen programma's kijken
Ik heb ook gekeken wie de winnares wordt, en heb nog 10 keer gelezen of het echt zo was maar helaas, het is echt zo Het is heerlijk vermakelijke tv zonder nadenken, en dan dat bitchengedrag tussen die vrouwen, en iedereen voelt een band met hem en is hij de ware, en hij die met iedereen een band heeft en voor allemaal gevoelens begint te krijgen, te ziek voor woorden ... hihi smullen iedere week
Voor wie zijn jullie trouwens? (even er van uit gaan dat je het niet weet, of doen alsof) Hier tot nu toe, vind ik Ali de leukste.
Ik vind Ella het leukst...met dat zoontje...heb het idee dat zij een beetje het normaalst is daar! Ali vind ik ook een beetje gemeen hoor...ze geeft telkens die andere de schuld (die op date mocht met hem...) maar ze kan zelf ook vals zijn...
Ik blijf ook kijken hoor ondanks dat ik al weet wie hij kiest, ik wil toch weten hoe hij tot die keus komt
Ja, ik kijk ook! Superleuk programma, maar ik ben 't dus gisteren vergeten. Ik las dat Michelle eruit is? Gelukkig zeg, wat een wanhopig geval was dat! Ik vond tot vorige week ook Ali 't leukste, maar die zal wel niet winnen dan (dat zou niet echt verrassend zijn). Ben wel heel benieuwd, maar ik ga niet google-en, dan vind ik 't niet meer leuk om te kijken.