the Bachelor

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Loesie1982, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda86

Linda86 VIP lid

Oeps.... toch gekeken!

Wat een flop zeg, ik vond haar echt niet leuk (en al helemaal niet knap).

2. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Kun je het nergens terug kijken?...wilde het ook gaan volgen...maar helaas vergeten!!!

3. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Jullie maken het wel moeilijk om niet te kijken...maar denk toch dat ik het nog niet doe!

Debke, ik kon ook al geen herhaling vinden!!!
    Want ik wilde die van vorige week graag terug zien...

4. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Volgens mij kan dat niet omdat het Amerikaans is. Nederland heeft geen licencies met Amerika geloof ik (of het moet inmiddels verandert zijn)

5. gimena

gimena Niet meer actief

kan je dit ergens terug zien???

6. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Hahaha, door al die hints hier, weet ik volgens mij wel wie hij gaat kiezen...
    Maar vindt het een geweldig programma! Fijn zo'n lange aflevering, lekker op de bank met een dekentje, verstand op nul:D

7. Zaytouna

Zaytouna Lid

3 nov 2010
    54
    0
    0
    Ik had afgelopen keer toevallig gekeken, normaal vind ik dit soort programma's zo'n tijdverspilling, maar ik werd steeds getriggered om toch te blijven kijken. Na afloop had ik echt wel het gevoel van... ohhh wat een tijdsverspilling dit programma! Nou goed, ik kon het ook niet laten om te gaan speuren wie de winnares is geworden, en ik was het wel met zijn keuze eens ;) ik hoopte dat hij haar zou kiezen. Maar inderdaad ze zijn alweer aan het bekvechten via de media... Ik hoef in ieder geval niet meer te kijken ;)

8. MvdW

MvdW Niet meer actief

I love the Bachelor!!

Jake is echt supersexy hahaha.

Ik blijf het elke week kijken ondanks dat ik ook zo nieuwsgierig als de pest was en weet wie hij uiteindelijk kiest!
    Had het niet verwacht en niet gehoopt! Ik vind haar niet leuk!

Ali vind ik echt superleuk! Hun date was ook zo uberromantisch!!! *zucht*

Ali volg ik ook via Twitter, leuk joh!

Volgens mij kan je nergens de afleveringen terugkijken, maar je kan wel heeeeel veel vinden op youtube! Zo weet ik dus ook al waarom Jake tot de uiteindelijke beslissing is gekomen.

Ben trouwens blij dat Michelle eruit is zeg! Dat mens had echt een therapeut of psychiater nodig! Wat een hopeloos geval!!

Nogmaals, I LOVE THE BACHELOR!!! :D

9. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Vraag me nou toch eens af of ik de enige ben, maar euh...is dit nou aantrekkelijk, een man die op 1 dag met zoveel verschillende vrouwen ligt te zoenen? Dat zou voor mij toch wel een afknapper zijn hoor, maar die vrouwen geven zich steeds weer aan hem. Bleh, vind m intussen best wel een sloerie worden :) Maar misschien ben ik gewoon te ouderwets haha

10. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Vandaag de eerste keer aan t kijken...was het de laatste keren vergeten.Hoeveelste afl is dit?

Wijffie....dat zat ik net te denken haha

11. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    Een droom van elke man dit programma ofzo...
    heb het erop staan.. ik vind hem knap... maar knap al af op het feit dat hij met elk meisje kan zoenen enzo...

vind die meiden wel heeeel erg wanhopig... kleven aan die man enzo...

ik vind hem serieus en die dames steeds belachelijker doen...

12. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    ik heb ook maar even gezocht wie de winnaar is...

en het enige wat ik denk is... WAAROM TOCH DAT VRESELIJKE MENS!!!!

13. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    huh gaan ze er beide uit?!

14. Lara11

Lara11 Niet meer actief

wat een ongelooflijke fake-serie (en toch kijken, haha), werkelijk alles lijkt geensceneerd. Die Jake is een narcist! En ik voorspel dat hij gaat kiezen voor de vrouw waarvan hij weet dat het strijd wordt. (troela's, jullie hebben het verklapt!!!! Maar ik doe net of ik het niet 'gelezen' heb in jullie berichtjes..) Maar het verbaast me dus niet als hij inderdaad voor 'piep' kiest, omdat ik er niets van geloof dat hij daadwerkelijk wil settelen. Hij wil aandacht en begeerd worden maar zich niet binden. Je zou haast gaan denken van wel als hij zo die tranen eruit perst... wat heeft die arme man het moeilijk met al die aandacht om hem heen.
    En wat is nog het ergst vind: dat die meiden tegen elkaar zeggen wat een goed mens hij is! He has such a big heart!! Haha, ik lach me kapot

zo, ik was effe lekker op dreef. En ik blijf ook kijken.

15. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Heb gister ook weer gelachen. Wat een bitches zitten erbij zeg en wat tonen ze een afgunst naar elkaar toe :D:D

Ik mag juist Ali niet. Wat een "air" heeft ze over zichzelf zeg....blehhhh

16. happy27

happy27 Bekend lid

21 apr 2006
    612
    0
    0
    ik vind die ali ook zo stom, en altijd aan het zeiken tegen die kerel over de andere meiden, vlgs mij moet je dan juist over jezelf praten doos

17. happy27

happy27 Bekend lid

21 apr 2006
    612
    0
    0
    vind het trouwens ook zo smerig dast hij elke meid aflebberd zeg, ook al weet hij dat hij ze niet gaat kiezen toch ff zoenen, eigenlijk best wel vreemd gaan toch, hij weet toch al wie hij kiest, maar nog ff lekker profiteren, als je iemand leuk vind sta je toch bijna niet meer open voor een ander
    heb de eerste afl gemist, en die vienna word uitgekauwd maar vind haar tot nu toe wel t normaalst samen met die tenney

18. happy27

happy27 Bekend lid

21 apr 2006
    612
    0
    0
    he nu weet ik dus wie er gaat winnen door jullie, voortaan iets subtieler zijn :)

19. happy27

happy27 Bekend lid

21 apr 2006
    612
    0
    0
    ik ging op you tube terugkijken naar afl 5, dat moet je in parten kijken, ik heb nu part 1 t/m 5 gekeken en de rest staat er niet
    weet iemand waar ik het kan terug zien
    bvd

20. Lysette

Lysette Actief lid

22 jul 2009
    374
    12
    18
    The Big City
    Wat heb ik me de eerste paar afleveringen aan Vienna geirriteerd... Maar ik krijg na de laatste aflevering toch werkelijk een hekel aan Ali.. Wat is zij gemeen, zeg!!

Weet ook wie hij kiest... Had dat niet verwacht..

Deel Deze Pagina