Jullie maken het wel moeilijk om niet te kijken...maar denk toch dat ik het nog niet doe! Debke, ik kon ook al geen herhaling vinden!!! Want ik wilde die van vorige week graag terug zien...
Volgens mij kan dat niet omdat het Amerikaans is. Nederland heeft geen licencies met Amerika geloof ik (of het moet inmiddels verandert zijn)
Hahaha, door al die hints hier, weet ik volgens mij wel wie hij gaat kiezen... Maar vindt het een geweldig programma! Fijn zo'n lange aflevering, lekker op de bank met een dekentje, verstand op nul
Ik had afgelopen keer toevallig gekeken, normaal vind ik dit soort programma's zo'n tijdverspilling, maar ik werd steeds getriggered om toch te blijven kijken. Na afloop had ik echt wel het gevoel van... ohhh wat een tijdsverspilling dit programma! Nou goed, ik kon het ook niet laten om te gaan speuren wie de winnares is geworden, en ik was het wel met zijn keuze eens ik hoopte dat hij haar zou kiezen. Maar inderdaad ze zijn alweer aan het bekvechten via de media... Ik hoef in ieder geval niet meer te kijken
I love the Bachelor!! Jake is echt supersexy hahaha. Ik blijf het elke week kijken ondanks dat ik ook zo nieuwsgierig als de pest was en weet wie hij uiteindelijk kiest! Had het niet verwacht en niet gehoopt! Ik vind haar niet leuk! Ali vind ik echt superleuk! Hun date was ook zo uberromantisch!!! *zucht* Ali volg ik ook via Twitter, leuk joh! Volgens mij kan je nergens de afleveringen terugkijken, maar je kan wel heeeeel veel vinden op youtube! Zo weet ik dus ook al waarom Jake tot de uiteindelijke beslissing is gekomen. Ben trouwens blij dat Michelle eruit is zeg! Dat mens had echt een therapeut of psychiater nodig! Wat een hopeloos geval!! Nogmaals, I LOVE THE BACHELOR!!!
Vraag me nou toch eens af of ik de enige ben, maar euh...is dit nou aantrekkelijk, een man die op 1 dag met zoveel verschillende vrouwen ligt te zoenen? Dat zou voor mij toch wel een afknapper zijn hoor, maar die vrouwen geven zich steeds weer aan hem. Bleh, vind m intussen best wel een sloerie worden Maar misschien ben ik gewoon te ouderwets haha
Vandaag de eerste keer aan t kijken...was het de laatste keren vergeten.Hoeveelste afl is dit? Wijffie....dat zat ik net te denken haha
Een droom van elke man dit programma ofzo... heb het erop staan.. ik vind hem knap... maar knap al af op het feit dat hij met elk meisje kan zoenen enzo... vind die meiden wel heeeel erg wanhopig... kleven aan die man enzo... ik vind hem serieus en die dames steeds belachelijker doen...
ik heb ook maar even gezocht wie de winnaar is... en het enige wat ik denk is... WAAROM TOCH DAT VRESELIJKE MENS!!!!
wat een ongelooflijke fake-serie (en toch kijken, haha), werkelijk alles lijkt geensceneerd. Die Jake is een narcist! En ik voorspel dat hij gaat kiezen voor de vrouw waarvan hij weet dat het strijd wordt. (troela's, jullie hebben het verklapt!!!! Maar ik doe net of ik het niet 'gelezen' heb in jullie berichtjes..) Maar het verbaast me dus niet als hij inderdaad voor 'piep' kiest, omdat ik er niets van geloof dat hij daadwerkelijk wil settelen. Hij wil aandacht en begeerd worden maar zich niet binden. Je zou haast gaan denken van wel als hij zo die tranen eruit perst... wat heeft die arme man het moeilijk met al die aandacht om hem heen. En wat is nog het ergst vind: dat die meiden tegen elkaar zeggen wat een goed mens hij is! He has such a big heart!! Haha, ik lach me kapot zo, ik was effe lekker op dreef. En ik blijf ook kijken.
Heb gister ook weer gelachen. Wat een bitches zitten erbij zeg en wat tonen ze een afgunst naar elkaar toe Ik mag juist Ali niet. Wat een "air" heeft ze over zichzelf zeg....blehhhh
ik vind die ali ook zo stom, en altijd aan het zeiken tegen die kerel over de andere meiden, vlgs mij moet je dan juist over jezelf praten doos
vind het trouwens ook zo smerig dast hij elke meid aflebberd zeg, ook al weet hij dat hij ze niet gaat kiezen toch ff zoenen, eigenlijk best wel vreemd gaan toch, hij weet toch al wie hij kiest, maar nog ff lekker profiteren, als je iemand leuk vind sta je toch bijna niet meer open voor een ander heb de eerste afl gemist, en die vienna word uitgekauwd maar vind haar tot nu toe wel t normaalst samen met die tenney
ik ging op you tube terugkijken naar afl 5, dat moet je in parten kijken, ik heb nu part 1 t/m 5 gekeken en de rest staat er niet weet iemand waar ik het kan terug zien bvd
Wat heb ik me de eerste paar afleveringen aan Vienna geirriteerd... Maar ik krijg na de laatste aflevering toch werkelijk een hekel aan Ali.. Wat is zij gemeen, zeg!! Weet ook wie hij kiest... Had dat niet verwacht..