Jaaaaa ik volg het ook elke week! Moet wel even opmerken dat ik genoeg heb van ZOVEEL RECLAME TUSSENDOOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hahahahah ja was te verwachten toch!!! Ik vind Tenly juist leuk, tenminste normaal en niet zo´n sletje. Zij had tenminste niet zo´n jurk aan waarbij dr tieten erbijna uitvielen. Tis wel irritant dat ze de hele tijd over dr ex praat, die is er duidelijk nog niet overheen, maar ik vind haar het netste en leukste van allemaal
Hahaha, ik vind die gozer ook onwijs knap! Maar jeetje, hij zwijmelt serieus bij elke vrouw. Elke keer dezelfde zoete woorden.... Hij wilt echt té erg als de perfecte man overkomen. Fantasiesuite vond ik helemaal te erg, hahahaha. Hij lokte iedere meid met mooie woorden naar binnen Maar denken jullie dat ze alledrie met hem naar bed zijn geweest...all the way?! zo kwam het wel over! Ik zit me trouwens ook steeds dood te irriteren aan Tenley en dat piepstemmetje van haar. En ze is inderdaad echt niet over haar ex heen. Vienna vind ik weer van een ander niveau. Weet niet of ze in real live zo goed zou passen bij Jake. En ben ik evn opgelucht dat die Ali niet terug mocht komen. Lekker!! Weg is weg, hoor!!! Vond haar echt zo een zenuwenlijer...een beetje psycho..en dat gekreun de hele tijd..brrr.
Ik schrok wel even van dat voorstukje dat hij met ali aan de foon was. Ik dacht echt ze komt terug MAAR het was vals alarm gelukkig. Op naar volgende week.
Ik had echt gehoopt dat Ali wel terug mocht komen, maar ik wist al dat dit niet zou gebeuren (Youtube). Gia vond ik ook super! Jammer dat zij eruit ligt! Tenley vind ik ook leuk! Lief karakter ook, maar of ze echt over haar exman heen is, nee! Vienna (ik hou mijn mond maar dicht!! @$!@$!!!##)
Dat die vrouwen dat ook willen he, wetend dat hij met alle drie in zo'n suite gaat. ik denk dat ze ook zoiets hebben van: Als ik nou gewoon all the way ga, misschien heb ik dan een voorsprong op de andere meiden. En die Jake maar ketsen! haha Duzzz...
Ik heb dit seizoen al op internet gezien.. dus vind het niet zo spannend meer Maar het blijft natuurlijk apart dat hij helemaal in love is op 3 vrouwen en ook nog met allemaal zoent etc en dat die vrouwen dat ook heel normaal vinden
Hij heeft Gia weggestuurd, omdat hij toch wat meer voelde voor Vienna en Tenley. Gia was in het begin erg gesloten en dat heeft hij mee laten wegen.
Gia moest weg. Hij vertelde dat ze de ene keer heel moeilijk los kwam en de andere keer was ze heel vlot. Iets in die trant. Kwebbel
heb de tweede helft niet gezien, vind het niet leuk meer nu ik al weet wie er gaat winnen en hoe het afloopt maar hij gaat met alle 3 naar bed, ik zou hem echt niet meer hoeven, gatsie zeg, en vlgs mij nog 3 dagen achter elkaar ook mocht ali toch niet terug? van de programmas makers niet ofzo anders was hij mss wel voor haar gegaan
Echt??? Nou ik niet nep lach en die lippen brrrr Ik vind Tenly een mooie en leuke meid lekker normaal en niet zo ordi
Oh nee, ik vind Tenley helemaal niks geen lippen haha en die stem vind ik echt vervelend. Bekijk bijlage 121492 Ik vind haar echt gorgeoussss! Maar smaken verschillen, gelukkig
Idd hahha gelukkig wel. We zijn het er allemaal wel over eens dat Vienna er niet uitziet?? Die kijkt soms ook uberscheel...
Nou echt speuren hoeft niet om de winnaar te vinden.. pffff. had ik dat ff niet zien aankomen...Jammer hoor!!!.. kan niet wachten tot woensdag.. heerlijk dat gekift en gekat.. afgunst viert hoogtij!!!...
Daar zijn we het inderdaad denk ik allemaal wel mee eens haha. Ik erger me mateloos aan haar!! A.s. woensdag zal ook wel erg leuk worden denk ik! Kan niet wachten!