nee das alleen maar leuk om te weten dat zij de nieuw bachelorette is, dat verklapt niks van het programma verder, daar wil ik de uitkomst ofzo niet van weten hoor want dan verklap je wel teveel
hoe weet jij dat dan staat het op internet die afleveringen.. want dan overweeg ik nog wel om ze op inet te kijken hahaha dan is mijn vriend blij dat ik het niet op tv hoef te kijken maar daar denk ik nog even over na hahaahaha
Ik zag ook een filmpje van de bachelorette op youtube en dacht he dat is ali. Stond Ali en ........ Mocht het uitgezonden weet ik dus al gelijk wie het is geworden. Zo jammer
oh nou als het alleen en los filmpje is ga ik het niet opzoeken want dat verpest dan idd t hele seizoen haha
Nee je kan het hele seizoen kijken op internet. Maar ik zag dus op youtube dat filmpje nadat ik die van vienna en jake had zitten kijken. Zag staan bachelorette Ali en .... En ik dacht oh leuk ali heeft een partner gevonden. Nee is dus een nieuw seizoen grrrrr In amerika alweer afgelopen vandaar dat het al te vinden is op youtube
ooh das ook balen dat je die per ongeluk had gekeken dan... ik ga denk ik straks toch eens zoeken naar aflevering 1 en dan kijken of ik het online ga kijken.. enige nadeel vind ik dat mijn laptop geluid niet zo hard kan en niet zon groot scherm dus dan moet het hier echt stil in huis zijn wil ik het horen hahahah maar ben gewoon te nieuwsgierig haha
Ik moet zeggen ik zou er ook gek van worden als iemand er constant door heen zit te tetteren! Dat is ook gewoon vervelend. Maar die Fake pavelka is volgens mij ook niet helemaal tof. En hij heeft nu een andere vriendin niemand die mee heeft gedaan toen.