Ik heb de aflevering nog niet gezien maar vind het wel jammer om te horen dat ze naar huis is had dat echt niet verwacht. Videoland startte gisteren niet dus kon niet kijken. Hoop vanavond wel
The bachelor 2017?! Heb ik serieus dit hele programma gemist?? Ik ben in shock edit: wel een beetje een gladjakker hoor..
Hoe Julia praat... Zo nep ofzo. Haar ogen stralen niks uit alsof ze het gewoon opleest. En dat nep 'huilen' en snikken.. nee sorry ze kan even niks goed doen bij me
Oh die gast zit al 100 jaar op tinder. Een vriendinnetje van mij had ook een keer een match met hem. Maar het is toch niet gek dat je als singel date? Ook als je je hebt opgegeven voor een programma? Als die gast wel de man van haar dromen lijkt het me dat ze wel was afgehaakt. Verder ben ik het wel met je eens dat ze niet heel oprecht overkomt. Maar goed, vind ik ook niet echt van Tony. Hoewel hij deze aflevering wel iets beter uit de verf kwam.
Ja ik vond het ook zwaar overdreven, hij zal ook vast nog hebben gedate voordat ie aan de bachelor begon. Volgens mij waren er ook geruchten dat hij een vriendin had vlak daarvoor. Als ik ook steeds zo op het matje zou worden geroepen en hij steeds aangeeft me niet te vertrouwen zou ik er ook wel klaar mee zijn..
Haha zou veel stoerder geweest zijn als ze was opgestapt. Echt zoek het lekker uit dan… Ze laat behoorlijk over zich heenlopen eigenlijk.
Ik zie dit topic nu pas lekker op tijd weer. Ik viel ook bijna om door Tony's keuze. Ik vond hem in het begin heel playerig over komen met zn schat en lieverd tegen iedereen. Inmiddels heb ik wel een klein zwak voor hem.. van alle Bachelors is hij de enige die enigzins mijn type is zegmaar. Maar tenzij hij echt nog wantrouwig blijft naar Julia zie ik echt niet gebeuren dat hij met Oriyana naar huis gaat eerlijk gezegd. Voelt een beetje als een gelopen race. Met India zag ik er op zich ook nog wel iets in, maarja.. die is nu weg
Ik kreeg een beetje het idee dat hij oriyana niet weg durfde te sturen. Dat hij het niet over zn hart kon verkrijgen. Maar dat als India daar als derde had gezeten zij mee was gegaan naar de 24 Uurs date.
Oh dit gevoel had ik dus precies ook. Dat hij eigenlijk India had gekozen, maar toch voor Oriyana is gegaan omdat hij haar niet weg durfde te sturen ..
Ik denk overigens dat Julia veel meer uit een nest komt dat past bij Tony zn lifestyle. Maar dat is vooral een gevoel, geen idee of het klopt.
Julia bouwt trouwens wel echt aan haar “carrière”, doet mee met miss Nederland, presenteert iets over seksspeeltjes op YouTube enz. Dus pakt wel ‘vanalles’ aan.
En inmiddels gewonnen: https://www.telegraaf.nl/entertainment/285725959/dit-is-julia-sinning-de-nieuwe-miss-nederland
Zie op haar Instagram dat ze ook pitspoes is geweest. Zoals ze zelf eigenlijk al aangaf aan het begin van de serie: ‘Hoi, ik ben Julia en ik wil beroemd worden’. Maar ze timmert leuk aan de weg zo. Je kan veel over haar zeggen, maar ze streeft haar doel wel na! Ik vind haar niet leuk, maar denk wel dat ze gaat ‘winnen’. Ik geef het een paar dates met Tony na het programma, maar ze wint er vast een heleboel volgers op Instagram bij.
Ja zeker! Maar ik snap zelf het doel: influencer / b-ster niet zo goed. Dan zou ik toch voor serieus acteren oid gaan
Ik denk dat de jeugd van tegenwoordig (ok, ik word nu echt oud) zoveel voorbeelden ziet van influencers die veel verdienen dat ze dat serieus als carrière optie zien. Ik zie dat ook bij mijn nichtje van 13 bijvoorbeeld. Die volgt iedereen, heeft zelf ook mega veel volgers etc etc. Dan voel ik echt een generatie kloof ineens.
Ik zag het voorbij komen van miss nederland. Wilde het hier posten maar ben weer eens spuit 11 zie ik Maar ben ik de enige die hier wat van denkt?? Bedoel Roos gaf al aan benaderd te zijn om aan dit programma mee te doen, was niet haar eigen idee... ik begin wel enigzins te twijfelen aan Julia dr intenties op deze manier. Bedoel als je toch beroemd wil worden, an zijn er lelijkere mannen om het een tijdje mee te moeten volhouden
Ik neem het ze niet kwalijk dat die jongelui dat denken. Beetje merkjes promoten op insta, allemaal spullen kado krijgen en er nog extra voor betaald worden ook. Denk dat ik op die leeftijd daar ook gevoelig voor was geweest.