Spoiler ahh ik heb het wel te doen met Oriana eerst zulke lieve woorden horen en dan ineens pats boem klaar. Zo verdrietig.
Denk het niet. Ik denk dat hij single is. Al die meiden hebben het op dit moment super gezellig met elkaar.
Ja hahah. Het viel me op dat hij als enige hun foto van het afscheid had geplaatst op Instagram.. en wie weet wordt het uiteindelijk wel wat met Oriana in de toekomst. Ik denk niet dat Julia en hij nog samen zijn.
Ik denk ook dat ze uit elkaar zijn. De meiden kijken de afleveringen allemaal samen. Hij plaatste inderdaad dat afscheid bericht van India op zijn eigen profiel, zou met een reden kunnen zijn. Ben benieuwd!
ik heb dus echt doorgespoeld want het was zooooo saai en verder heb ik precies hetzelfde met Julia, kon niks meer handelen met haar. En dat rennen bij die helikopter ik kreeg gewoon plaatsvervangende schaamte.
https://www.mediacourant.nl/2021/09/thomas-van-der-vlugt-volgt-tony-junior-op-in-realityhit-de-bachelor/ Uh.. wie?
Hij heeft nog het eea geflikt begreep ik uit een interview met Oriana. Mede daardoor had zij wel zoiets van; oke… je hebt wel een goede keuze gemaakt denk ik. Wat precies wilde ze niet zeggen; zou op de reünie te zien/horen zijn.
Ik las ergens dat hij terug in NL toch niet toe bleek aan een relatie en daarom Julia heeft gedumpt en daarna nog sex heeft gehad met Maxime.
Haha, ik lees het ook. En dat hij dat via whatsapp heeft laten weten. Maar geen idee wat daar van waar is natuurlijk