oh wat heerlijk die roddels! is het al donderdag? weet niet waarom maar heb zo'n voorgevoel dat we donderdag een bitchfight te zien krijgen.
https://lovereality.nl/bachelor-oriana-denk-dat-tony-en-julia-wel-iets-hebben-gedaan-na-24-uurs-date/ Apart dat die 2 erna in t zelfde vliegtuig terug zaten
Inderdaad, je zou denken dat Julia dan gezellig met Tony terugvliegt of dat ze samen nog even daar blijven. Raar allemaal..
1 grote poppenkast is het. Ik las dat Tony voor dit programma al een relatie aan het opbouwen was maar toch dit ging doen voor zijn carrière. Dus hij had eigenlijk al liefde gevonden maar de fame was belangrijker. En het schijnt dat het met Julia niets geworden is omdat hij toch niet toe was aan een relatie. Ik geloof dus dat hij absoluut niet oprecht is geweest deze hele show. Hij heeft ook zelf aan Oreana gevraagd of ze mee wilde doen omdat ze al contact hadden via social media, ik denk dat ze daarom ook tot het einde is gebleven.
Samen terug met Tony zou ook wel al suggesties wekken dat ze samen zouden eindigen. Maar idd een grote poppenkast. Ik denk dat dit soort programma’s niet meer werken. Mensen weten nu, in een tijd van social media wat het e kan brengen. Een jaartje fame, tot de volgende editie. Voor een al BN die nog niet echt op de kaart staat is het wel een goede manier om in the picture te komen. Maar je houdt er toch niks meer aan over dan een vakantieliefde. In Nederland is het weer klaar. De setting is te mooi in vergelijking met de realiteit.
Nee, ze konden nier samen terugvliegen omdat bekend was wanneer Tony terug zou komen. Er stond dus pers op schiphol te wachten en dan zouden ze weten wie er over waren gebleven. De meiden zijn via Parijs teruggevlogen en later aangekomen op Schiphol.
Das idd een logische verklaring eevoor ja. Anyway. Reunie tijd!!! Al weten we natuurlijk allemaal het antwoord al! Net als bij Gaby vorige keer. Zoals @Huismuisie zegt. Het is gewoon niet eerlijk vergelijken en werkt nooit in een normale setting
Zooo. Nou, volgens mij kwam er even de narcist in Tony maar boven. In ieder geval is niks zijn schuld, en vind hij het heel vervelend dat 'de dames' zo denken. Gast.. echt?