Ik vond niet alleen Tony scheinheilig, maar Maxime net zo. Als jij weet dat je vriendin on hold staat met Tony, duik je niet met hem het bed in. Die mag ook zeker wel even naar zichzelf kijken ipv alleen met haar vingertje naar hem wijzen. Jammer dat Oriana niks zei verder, volgens mij had ze genoeg te melden aan haar gezicht te zien. Ben erg benieuwd wat er allemaal naar buiten komt. Morgenavond komt er bij Rumag een interview met Tony online over de Bachelor. Daar verteld hij het een en ander schijnt.
Hmm wat een aflevering he. Ik begrijp hem wel een beetje. En denk dat die meiden elkaar ook wel gek maken.. Het is van Maxime ook niet netjes om nu te doen alsof het zijn schuld is. Maxime was toch ook op de hoogte van Julia lijkt me?
Agree, maar hoe hij het heeft aangepakt als t klopt zoals nu naar buiten komt is ook niet netjes geweest. Dat is ook een beetje Juul aan t lijntje houden en ondertussen verder kijken. Ik snap wel dat er voor hem druk op ligt om er een relatie van te maken. Maar hij had ook bij de laatste ceremonie dan kunnen zeggen: ik vind je geweldig, ik voel vlinders, maar ik weet niet of ik genoeg voel om er serieus iets van te maken. Ik kies ervoor je nu niet de roos te geven, maar zou in nederland graag verder uit zoeken hoe en wat. Denk dat er bij Oriana gewoon nog heel veel verdriet zit.
Dat gezicht van Julia ook de hele tijd, zó boos. En ik vind ook wel dat ze bij RTL hem even wat advies hadden kunnen geven, rustig aan allebei enz. Maar waarom spreekt Tony dan nog af met Maxime? Echt zo raar
Had Maxime dan gehouden tot de 24 uurs date. Waarom dan Oriana?. Hij heeft zelf contact met Maxime opgenomen maar niet met Oriana. Ik denk gewoon nog dat het een player is. Nog niet toe aan iets vast
Ik heb echt zo te doen met Oriana. Arme meid. Ik ben blij dat Tony haar niet heeft gekozen want ze verdient zo veel meer. En ik vond Julia stom maar zie nu toch wel oprechtheid bij haar en gun haar dit ook niet. Maxime vind ik gewoon achterbaks.
Precies… Maxime is echt sneaky. Vind het wel jammer dat hij en Julia niet wat meer begeleiding hebben gekregen na dit programma. Had het toch ook wel met Tony te doen. Die breekt ook bijna van de tranen van Julia
Moest wel enigzins lachen om zijn; Mag ik je vastpakken? Toen Julia brak. Uh wat denk je zelf vriend?
Ik vond deze aflevering gewoon awkward om naar te kijken. Deze twist had ik niet helemaal verwacht, al had ik ook niet verwacht dat ze nog samen zouden zijn
Mijn Videoland is beeindigd, dus... het is niks geworden met Julia? Waarom precies niet? En heeft hij nu een andere vriendin buiten deze dames om?
Ik vind het daarom best wel speciaal dat de mannen van Prince Charming nog wel samen zijn. Volgens mij is het zo goed als onmogelijk op een manier als deze de "ware" liefde te vinden.
Vond je dat echt? Ik vond vooral Maxime juist een beetje nare trekjes hebben. Die doet nu of Tony de boeman is dat hij sex met haar heeft gehad na de show terwijl hij nog met Julia een relatie aan het beginnen was maar ze is zelf toch ook een grote Bitch dat ze dat gedaan heeft terwijl ze wist dat hij met Julia was of net niet meer.
Ik sluit me echt compleet bij je aan. Vond het ook heel jammer dat hij niet even Oreana persoonlijk nog aansprak met excuses en jammer dat ze amper aan het woord is gekomen. Wat vond jij van de tranen van Julia? Zal hij echt haar hart hebben gebroken? Ik geloof namelijk nog steeds niet dat ze oprecht met hem was.
Ik snap dat dus niet. Als je meedoet aan zo een programma en je zegt echt verliefd te zijn, gevoelens te hebben en iemand leuk te vinden. Waarom ligt er dan druk op een vaste relatie eruit laten voortkomen? Als je zo benauwd word van een serieuze relatie moet je niet meedoen aan een show om de liefde te vinden. Daarin bewijst hij in mijn ogen dat hij dit niet heeft gedaan voor de liefde maar voor de fame om zijn carrière een beetje in de lift te gooien.
Ik geloof van Julia helemaal niks. Daar kwam geen zinnig woord uit in mijn beleving en oprecht leek het ook niet. Snap ook sowieso niet dat hij haar gekozen heeft alleen al vanwege de kinderwens. Wat ik ook niet snap is dat al die meiden nu zo tegen hem zijn, terwijl ze tijdens de opnames niks van Julia moesten hebben zoals Tony zei. Hij heeft niet heel netjes gehandeld, maar om nou alleen hem overal op aan te kijken, vind ik ook erg triest.
Ik denk niet dat hij zelf contact heeft opgenomen met Maxime. Hij zei toch ook dat na de show (en tijdens) meerdere dames van de 20 hem DM's hebben gestuurd. En misschien dacht hij bij Maxime is het makkelijk scoren die wil wel.