100% mee eens. Ik ben ook erg benieuwd naar zijn interview met Fawry morgen. De dames gooien nu zoveel modder naar hem, ben echt benieuwd of hij dat terug gaat doen of dat hij daar de gebroken Tony is die compassie wil van Nederland?
Dat ben ik absoluut met je eens, vind Maxime ook niet om over naar huis te schrijven. Heb ook niet het idee dat zij het deed omdat ze zoveel gevoel had voor Tony, maar ik vond wel dat hij het heel erg richtte op de dames. Hij stond absoluut niet open voor zelf een deel van de schuld op zich nemen. Hij vond het vervelend dat zij dat zo voelden. En hij was eerlijk geweest tegen Julia over dat ie met haar had afgesproken. Ja maar tussen afspreken en afspreken zit ook wel een verschil, en je zag ook dat haar dat aangreep. Vervolgens word zijn gevoel voor Julia afgezwakt tot iemand waar hij 'een zwak' voor heeft en is hij niet toe aan een relatie. Nou come on zeg. Ik vind niet dat hij heel reeel naar zijn eigen aandeel hierin kijkt. Als je niet klaar bent voor een relatie dan moet je niet aan zoiets meedoen. Met zn 'ik wil een gezin en kindjes'.
Oh ja. Maar heel eerlijk, ik geloof dat niemand aan the Bachelor mee doet om de liefde te vinden de laatste jaren Die Gaby niet en Tony ook niet.
Volgens mij gaat hij ook een hoop Juice op tafel gooien. India schijnt hem ook gepijpt te hebben... ze wilde niet afspreken, maar zat een uur later toch bij hem. Kwam op 1 van die juicekanalen op insta voorbij
Ik snap ook niet dat hij haar koos, maar heel eerlijk, als een man zo met mij om zou gaan zou ik op tv er denk ik ook voor kiezen om mn mond te houden en geen stennis te gaan schoppen. Zeker met het oog op dat zij nog als miss Nederland door moet. Dan wil je niet bekend komen te staan als 'het grietje dat door het lint ging' . Ik weet nog steeds niet zo goed of zij oprecht was. Er zijn er maar 2 waar ik dat gevoel wel bij had.. of 3 eigenlijk. Dat waren India, Oriana en Femke (heette zij geloof ik?).
Oh? Is dat dan gebeurd na de reunie? Weet niet of ie er slim aan doet dat soort dingen op tafel te gooien
Ik heb bij Julia echt het idee dat ze het puur en alleen voor haar carrière deed. Oriana en India vond ik ook heel oprecht. En Femke inderdaad, maar zij was er vrij snel uit.
Helemaal met je eens dat stukje dikgedrukt. En Maxime, volgens mij zat daar inderdaad geen gevoel bij. Is dit voor haar meer een soort strijd met de rest van zie je wel dat ik er niet toen al uit had horen gaan. En voelt dit voor haar als een soort van winst/overwinning. Dat ze toch nog sex heeft gehad met hem. Want anders hou je dat toch voor jezelf? Helemaal als je het zo zielig vind voor Juul? Ze benoemde ook dat ze achteraf eruit was gestuurd door miscommunicatie tussen haar en Tony. Volgens mij was het echt dat de vonken niet oversloegen tijdens de zoenen en dat ze maar bleef kletsen over de rest als jaloers claimend zeurwijf. Maar ik denk dat ze haar verlies beter kan handelen nu ze toch nog seks en in haar ogen een stukje winst heeft behaald.
Ja zoiets heb ik gelezen. Ik hoop niet dat hij zoiets gaat vertellen. Niet over India dan want zij praat overal gewoon netjes en positief over Tony.
Ik had het bij Oriana, India, Femke en Estelle. Ik snap ook niet zo goed dat als je als vrouw daar zit en je voelt dat je hem toch niet zo leuk vind je dan zelf blijft. Is het dan toch dat wedstrijd element wat die vrouwen laat blijven? Hou de eer aan jezelf en ga lekker weg voor hij de kans krijgt je geen roos te geven. Zoals Serai, die vond hem volgens mij helemaal niet leuk op die manier maar gewoon vriendschappelijk klikte die 2 wel super goed.
Nee dat stond al voor de reünie op instagram. En de opnames van de reünie waren afgelopen maandag of dinsdag. Als het waar is zat India te jokken op de reünie maar daar heb ik meer respect voor dan voor Maxime die dat zo openbaar op tv verteld.
Na vanavond weet ik wel zeker dat Julia oprecht was, vond haar er echt gebroken uit zien op een gegeven moment. Maxime wilde hem gewoon en public een hak zetten, niet classy. Ben zeer benieuwd naar Tony z’n verhaal. Hij zal ongetwijfeld niet volledig duidelijk zijn geweest naar Julia. Maar ik vind wel dat hij te hard wordt aangepakt door die meiden.
Denk dat het je best kan overvallen, zo thuis in je eigen bubbel weer en dan denkt shit.. heel NL verwacht nu ineens iets, rollercoaster, wat voel ik zelf? Ik zag wel echt zijn zenuwen en dat het hem raakte, er ongemakkelijk van werd. Wat een sh*tshow haha.
Maxime was gewoon uit op wraak denk ik, toen ze merkte dat Tony van meerdere walletjes at wilde ze dat voor behoud van zelfrespect rechtzetten op tv. Maarja, we weten ook helemaal niet hoe dat contact is verlopen tussen hen, wie wat heeft gezegd, welke vibe er hing toen ze afspraken. Ik snap wel dat Tony met meerdere dames een klik had, en hij ook met meerdere dames een fysieke aantrekkingskracht voelde. Come on.. Jonge gast, mooie vrouwen waar hij een klik mee heeft, zit met zichzelf in de knoop met allerlei verwachtingen en gevoelens, sliden in zijn DM, overziet niet de schade die het aanricht want niet verwacht dat het zo uit zou komen? Naïef, ja zeker! Heel stom en kwetsend ook richting de andere dames, maar wel menselijk. Alleen komt het nu uitgemeten op tv.