The Bachelor

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Linnidee, 24 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempjelief

    Bloempjelief VIP lid

    28 mrt 2020
    7.666
    6.834
    113
    Vrouw
    Ik snap eigenlijk helemaal niet zo goed waar al die meiden nou zo over vallen? Zij hebben niks, maar dan ook niks te maken met zijn toenmalige relatie met Julia. Dat het een soort van via whatsapp is uit gemaakt en onduidelijkheid gaf, hebben ze ook niks mee te maken. En dat hij met Maxime heeft afgesproken ook niet :D Hij heeft die roos toch gewoon gegeven om te kijken hoe het in NL verder zou lopen en of het echt wat kon worden? Niet met de mededeling; vanaf nu hebben we een relatie?
    Oke, sommige dingen hadden anders/beter kunnen gaan, maar ik zie eigenlijk niet in waarom het zo’n vreselijke afsluiting moest hebben.
     
  2. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.302
    5.920
    113
    Vrouw
    Ja! Precies. Maar dat komt omdat het nu allemaal boven water komt vanwege het programma. Meiden drama, typisch.
     
    Bloempjelief, GossipGirlxoxo en Linnidee vinden dit leuk.
  3. Linnidee

    Linnidee Fanatiek lid

    15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    Ik vond Maxime echt naar, zowel al tijdens het programma als nu weer. Ik denk dat Oriana blij moet zijn dat ze het niet is geworden want dan was d’r hart nog meer gebroken. Julia komt er wel overheen ;). Tony probeerde het goed te praten maar het werd alleen maar erger. Echt complete ongemakkelijkheid, heerlijk :roflmao:
     
    Seffie en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  4. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Mee eens op het stukje jonge gast na, hij is begin 30 dacht ik? Dit gedrag vind ik beter passen bij begin 20'ers.
     
    Linnidee vindt dit leuk.
  5. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Denk dat Jolijn genoten heeft dat zij dit keer niet op de ongemakkelijke stoel zat maar Tony.
    Het leek ook of alle afgevallen dames een beetje als wraak samen spanden tegen Tony.
    Ik vind het jammer dat de vraag of hij spijt van deze keuze heeft na het zien van de serie op tv, niet is gesteld. Ik ben benieuwd of hem dan ook was opgevallen dat Oriana veel oprechter was dan Julia.
     
    Linnidee vindt dit leuk.
  6. pippa26

    pippa26 Fanatiek lid

    14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Ik snap eigenlijk ook niet waarom ze (vooral Maxime) zo op tv dit eruit gooien. Houd de eer aan jezelf, zit daar lekker te stralen, zeg dat je het een mooi avontuur vond, geweldige mensen hebt ontmoet en houdt de rest even voor je :) daar bereik je uiteindelijk meer mee denk ik
     
    Mena92, Luna86, Linnidee en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Volkomen mee eens. Daarom kreeg ik bij Maxime echt het gevoel dat ze een soort van haar verlies op tv wilde compenseren door dit te melden als in haar ogen een soort van winst.
     
    Linnidee en Huismuisie vinden dit leuk.
  8. pippa26

    pippa26 Fanatiek lid

    14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    idd dat denk ik ook; maar ze ziet van zichzelf niet hoe drammerig ze overkomt
     
    Linnidee en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  9. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.708
    6.520
    113
    Vrouw
    Nee maarja, dat was ze tijdens die ene date ook. Daarom kon ze opstappen.


    Ik weet trouwens niet wie ooit de opmerking 'een DM sliden' heeft bedacht maar ik krijg daar echt accuut jeuk van. Brrr
     
  10. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.537
    11.095
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Misschien hoopt ze zo toch nog wat extra in de picture te komen? Wat extra interviews eruit te krijgen.
     
    Linnidee en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  11. Toverbal

    Toverbal Fanatiek lid

    9 mei 2012
    2.692
    900
    113
    Linnidee en Huismuisie vinden dit leuk.
  12. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.537
    11.095
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik vind het wel grappig hoe anders we naar deze aflevering kijken allemaal.

    Ik zag vooral twee gebroken mensen. Die elkaar eigenlijk heel erg leuk vinden maar moeite hadden om hun draai in Nederland te vinden. Snap eigenlijk best dat het Tony even naar de keel is gegrepen en dat hij heel even afstand moest nemen van alles. Daarmee loop je wel het risico dat de boot voorbij zeilt en de vrouw in kwestie erna niet meer wil.

    Maar ergens hoop ik toch dat het goedkomt. Ze waren wel gewoon leuk samen.

    En ook al die extra aandacht die hij had moeten geven richting Oryana snap ik niet goed. Het is echt beter om iemand helemaal met rust te laten en geen valse hoop te geven wanneer je zo kwetsbaar bent en zo gebroken. Ieder klein dingetje geeft dan toch valse verwachtingen. Al was een standaard bedankje naar alle deelneemsters wel netjes geweest. Aan de andere kant, hij heeft ze daar ter plekke ook gewoon al bedankt voor hun deelname.
     
    Seffie, Linnidee, Beausecret en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.537
    11.095
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Linnidee en Beausecret vinden dit leuk.
  14. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.302
    5.920
    113
    Vrouw
    Jaaa dat is nog jong toch haha. Helemaal voor Amsterdamse begrippen. :roflmao: Althans ik zie dit gedrag bij heel veel mensen om me heen nog. Scharrelen, losgaan, niet weten wat ze willen. Dertigers crisis.
     
    Linnidee en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  15. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Haha zo heet dat toch gewoon, denk dat insta dat zelf heeft bedacht in je DM sliden.
     
  16. Netmama

    Netmama Lid

    19 sep 2014
    38
    24
    8
    Hij heeft Julia zo vaak 'op het matje geroepen' omdat hij niet wist of ze wel oprecht was, klaar was voor een serieuze relatie etc.. En dan na 4/5 weken zo benauwd worden van zo'n zelfde serieuze relatie? Daar ben ik dan wel verbaasd over..
     
    mum2be2, Ysabella, Linnidee en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. Milkyway7

    Milkyway7 Fanatiek lid

    28 apr 2020
    1.424
    934
    113
    Vrouw
    Noord-holland
    Ik kom even inbreken. Wat was de aflevering awkward! Tenenkrommend gewoon! Tony was mega nerveus, kwam niet goed uit zijn woorden. Een hele andere kant kreeg je van hem te zien. Dan dat moddergooien van Maxime was echt naar. Die kop die ze er ook bij trok:evil:. Was echt op oorlogspad.
    Hoe pijnlijk ook voor oriana om als 2de te eindigen en dan vervolgens tijdens de aflevering te horen krijgen dat ie heeft liggen rollen bollen met Maxime. Dat meisje is al zo breekbaar.
    Naja al met al vond ik het niet fijn opgezet zo de afsluiting had wel beter gekund denk ik!
     
    Palmpje, Seffie, Ysabella en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Precies, want ze moesten begrijpen dat hij daar was om ware liefde te vinden.
     
  19. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ben wel blij dat hij niet Oriana heeft uitgekozen om mee te rollebollen dan had hij haar nog meer gebroken denk ik.
     
    Ysabella vindt dit leuk.
  20. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.537
    11.095
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Aan de andere kan. Dit is wel het grote risico van dit programma. Je kiest met je volle verstand, lijkt me, aan een wedstrijd om te winnen. Wat verwacht je dan? Tuurlijk mag je verdrietig zijn. Maar kom op, we zijn bijna 3 maanden verder.
    Ik vind het heel sneu voor haar. Maar serieus, uithuilen en door. Dat doen die andere meiden toch ook.
     
    Linnidee vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina