The Bachelor

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Linnidee, 24 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milkyway7

    Milkyway7 Fanatiek lid

    28 apr 2020
    1.439
    938
    113
    Vrouw
    Noord-holland
    Ja dat is zeker waar dat had oriana echt niet getrokken! Zou er ook geen traan meer om laten.
     
  2. Bloempjelief

    Bloempjelief VIP lid

    28 mrt 2020
    7.816
    6.986
    113
    Vrouw
    Volgens mij wisten die meiden dat allang? Was iig al wel uitgelekt.
     
  3. Bloempjelief

    Bloempjelief VIP lid

    28 mrt 2020
    7.816
    6.986
    113
    Vrouw
    Dat heeft zij ook gedaan hoor, kwam nu alleen gf weer binnen bij dr denk ik. Maar ze heeft al meerdere keren gezegd dat het goed is zo en achteraf erg blij is dat ze het niet geworden was.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  4. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.632
    7.299
    113
    Ik snap die Tony echt voor geen meter. Hij zit de hele tijd te hameren op het settelen wat hij wil en het stichten van een gezin. Dan kiest hij de meest vrije vogel van alle dames die aangeeft dat het van haar nog allemaal niet zo snel hoeft te gaan. En dan piept hij nu dat hij het benauwd vond en het allemaal te serieus en te snel vind gaan ofzo (om in hun eigen stopwoordje te spreken) als er 1 dame was die daar begrip voor zou hebben is dat Julia wel en kan mij niet voorstellen dat zij nu ineens allemaal druk op hem zou leggen. Zo’n slecht verhaal van hem.

    En die Maxim….. :|
     
    Ysabella, pippa26 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  5. pippa26

    pippa26 Fanatiek lid

    14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    dit idd
    Hij wilde gewoon “het lekkere wijf” en toen was hij er ineens snel klaar mee :)
    maar hij had echt beter naar de eigenschappen kunnen kijken, en met alle dames goede gesprekken gevoerd
     
    Ysabella en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  6. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Iemand het interview met Tony, Fawry en Rene gezien? Ik ben blij dat hij achteraf in ziet dat Oriana de leukste, liefste en oprechtste was van allemaal en ik denk dat misschien daar toch nog wel wat gaat opbloeien. Al hoop ik van niet omdat Oriana in moet zien dat ze geen genoegen moet nemen met 2e keuze zijn
     
    Toverbal en Luna86 vinden dit leuk.
  7. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.597
    11.155
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik denk dat ze ook helemaal niet sterk genoeg is voor dat wereldje. Je moet dat toch helemaal niet willen als je van jezelf al redelijk onzeker bent.
     
    Ysabella vindt dit leuk.
  8. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.752
    6.563
    113
    Vrouw
    Ach ja. Daarvoor slide ie eerst nog even bij India naar binnen :roflmao:
     
    Huismuisie en Beausecret vinden dit leuk.
  9. Toverbal

    Toverbal Fanatiek lid

    9 mei 2012
    2.704
    903
    113
    Ik geloof Tony wel na het interview met Rumag.
    Ik heb nog een stukje livestream van hem gekeken en hij gaat komende week naar India. Zij gaat hem een tattoo zetten en hij heeft nu ook contact met Oriana en daar gaat ie eerdaags ook mee praten vertelde hij... ik ben heel benieuwd wat hier nog uit gaat komen.
     
    GossipGirlxoxo en Linnidee vinden dit leuk.
  10. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.632
    7.299
    113
    mij vind het wel allemaal veel moddergooien, van beide kanten niet bepaald chique. Heel eerlijk, wat moet een zichzelf respecterende vrouw met die Tony. Hij heeft er geen moeite mee om met een heleboel dames het bed in te duiken, hij heeft al een beste vriendin en hij heeft ook al een liefde van zijn leven…..

    voor Oriana hoop ik dat er helemaal niets uitkomt en dat ze de eer aan zichzelf houdt. Ik gun haar een vent die ook helemaal voor haar gaat.
     
    Toverbal vindt dit leuk.
  11. Linnidee

    Linnidee Fanatiek lid

    15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    Ik heb het idee dat India nog het meest chill is met Tony. Geen sneren naar hem en nog steeds contact dus, ik denk dat zij nuchter en zelfverzekerd genoeg is om goed om te gaan met deze situatie. Oriana is echt oprecht verliefd. Tony mag in z’n handjes knijpen met zo’n vriendin mocht het wat worden.
     
    Toverbal vindt dit leuk.
  12. Bloempjelief

    Bloempjelief VIP lid

    28 mrt 2020
    7.816
    6.986
    113
    Vrouw
    Maar daar hebben tegenwoordig heel veel mensen geen problemen mee toch? Of denk je dat die meiden allemaal nog maagd zijn? Ik sta totaal niet achter zijn levensstijl, maar zoals hij zelf beweerde is hij nooit vreemd gegaan.
     
  13. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.632
    7.299
    113
    dat is ook helemaal niet wat ik denk, laat ik het zo zeggen: Ik ben blij dat ik een exclusievere rol speel in mijn man zijn leven. Dat wordt bij Tony een stuk moeilijker.

    Ik vrees voor hem, maar ik denk dat wat hij ambieert, een gezin stichten en dan gelukkig oud worden met diezelfde vrouw, dat gaat hem niet lukken. Hij heeft dat hele romantische beeld in zijn hoofd en snapt niet dat je daarvoor keihard moet werken. De keuzes die hij maakt leiden hem in ieder geval niet op die weg.
     
    Lill vindt dit leuk.
  14. Bloempjelief

    Bloempjelief VIP lid

    28 mrt 2020
    7.816
    6.986
    113
    Vrouw
    Snap ik hoor, hier idem. Maar de meiden die op zo’n programma reageren zullen in de meeste gevallen niet een heel ander leven leiden.
     
  15. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.752
    6.563
    113
    Vrouw
    Ik denk dat die meiden allemaal gevraagd zijn. Nergens zelf op gereageerd hebben.
     
  16. pippa26

    pippa26 Fanatiek lid

    14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    dat sowieso idd, op een oproep komt bijna niks af, daar zitten allerlei databases achter en idd social media enz
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  17. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.306
    5.922
    113
    Vrouw
    Denk ik wel hoor. Alleen gewoon op een andere manier dan een ander misschien. Zoveel verschillende leefstijlen. Zie hem wel beetje hip met een leuke vrouw en kindje zo in Amsterdam. Kan genoeg voorbeelden aanwijzen die het prima volhouden zo. :o:
     
    Huismuisie vindt dit leuk.
  18. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.632
    7.299
    113
    ik doelde niet zozeer op zijn hippe leefstijl, moet prima lukken inderdaad. Ik denk dat het hem niet lukt om al die tijd met 1 vrouw te blijven. Maar uiteraard mag hij mij positief verrassen.
     
  19. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.306
    5.922
    113
    Vrouw
    Haha oh zo.. ja als je de juist tegenkomt wel.. en dat zijn zij dan duidelijk niet. Sowieso is dat lastig via zo’n programma denk ik, wat hij al aangaf.. dat er zoveel druk op ligt.
     
    GossipGirlxoxo en Huismuisie vinden dit leuk.
  20. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.597
    11.155
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Maar de bachelor(ette) is zelden succesvol toch.
     
    GossipGirlxoxo en Beausecret vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina