Ik ga er eigenlijk al vanuit dat het uiteindelijk nergens op uitdraait. Volgens mij is het sowieso nog nooit gelukt, zo'n programma trekt ook niet de juiste types aan vrees ik.
Nee, 2000 aanmeldingen en dan selecteer je dit eruit... er wordt natuurlijk geselecteerd op types waarvan ze denken dat die de kijkcijfers gaan opdrijven, en dat zijn niet noodzakelijk de dames die de beste match zijn voor hem...
3e aflevering gezien. Wat vinden jullie? Ik blijf Julia het leukst vinden en Diva toch ook wel. Het zou zo anders zijn als ze niet dat stemmetje zou hebben haha. Ik vond alle dames die op het terras gingen dineren maar een stel grijze muizen..
Ik ben voor India of Femke! Zal wel nergens op uitlopen met 1 van de 2, maar dat zijn wel de dames waarvan ik denk dat ze serieus relatiemateriaal zijn. Volwassen, zelfstandig, zelfverzekerd en serieus. De overige dames vind ik maar saai, te jong of daar krijg ik het idee van dat ze er met een verborgen agenda zitten (zoals die studente in de entertainmentindustrie....)
Femke vind ik ook leuk! Ik rijd zelf ook motor dus vind andere dames die ook rijden altijd leuk haha. Maxime waar hij mee gekust heeft vind ik ook wel normaal en inderdaad die meiden op het terras .. ging niet helemaal soepel hè.
Nee, echt niet soepel.... maar wat wil je ook met sommige van die vrouwen. Sjonge jonge Tijdens het etentje zag je ook dat Tony zich maar op zijn eten ging richten. Echt heel grappig om te zien.
Wow wat zijn die meisjes eigenlijk een beetje saai tijdens die gesprekken? Echt helemaal onzeker en echt niet zichzelf een beetje verkopend.. haha
Ja hè, Echt he, het lijken soms wel sollicitatie gesprekjes ofzo. Maar ik denk dat als je een klik hebt dat een gesprek automatisch wel loopt. En dat je anders dit soort ongemakkelijke gesprekken krijgt. Ik vind die cocktailparty’s ook zo tenenkrommend. Al die meiden die vechten om een momentje met Tony, daar zou ik echt geen zin in hebben.
ja maar ook gewoon van doe even gezellig met elkaar, grapjes, beetje aanraken, maar ipv zeggen ze echt domme dingen. Daar wordt Tony niet warm van nee.
Maxime, Julia en Femke vind uk voorlopig nog het leukste! Vraag me ook altijd af waarom je je opgeeft voor zo'n programma...
Jaaa, ik denk echt door de spanning. Misschien tegen hem opkijken, camera erop? En inderdaad dat ze dan allemaal achteraf zeggen: het ging goed het was zo leuk! Bij geen van die 3 voelde ik een klik. En die Roos.. ook zo oersaai hoe ze over komt tot nu toe. Alsof er niks in zit.
Ja die Roos, ik kwam de hele tijd even niet op haar naam toen ik erover wilde schrijven maar jeetje.. in haar zit echt niks?! maar goed wat hierboven al benoemd werd is het misschien de spanning, de camera's etc. Heel eerlijk gezegd weet ik niet hoe ik me zou gedragen in die situatie. Maar zij straalt wel saaiheid uit haha
Net gekeken, ik ben nu officieel voor India haha. Femke vind ik ook een leuke meid maar ik denk dat zij meer in de friendzone zit bij Tony.