The Bachelor

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Linnidee, 24 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Ik heb nog niet gekeken omdat ik die Tony zo een kwal vind (tenminste in de media want ken hem natuurlijk niet echt). Heb het topic bewust nog niet gelezen ivm spoilers omdat ik wel twijfel om te gaan kijken. Dus mijn vraag aan de trouwe kijkers, wel of niet kijken als je Tony niet leuk vind? Zijn de dames wel leuk zodat ik de irritatie aan Tony wat minder zal merken?

2. GossipGirlxoxo

Ik heb de dames nog niet gezien maar kan me voorstellen dat met hem als Bachelor ze niet mega veel keuze hebben gehad om te casten :oops:

Linda86 vindt dit leuk.
  3. GossipGirlxoxo

Ik geloof echt in deze tijden van social media voor een beetje fame en volgers als opstapje naar influencer (net als alle kandidaten van al die andere reality shows). Dat infuencen verdient echt een flinke zak centen en daarnaast krijg je zoveel dingen gratis dat je levensonderhoud ook een stuk goedkoper word als je een leuk aantal volgers hebt.

4. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.474
    6.089
    113
    Vrouw
    Ik vond Gaby niet leuk, maar wel gekeken destijds. Je ziet ook veel van de deelnemers in beeld, en ik vind vooral dat samenspel zo leuk. Die hyena jacht, de gesprekken, het gekonkel eromheen. Tony is trouwens best lief. Ik zou het dus proberen!

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  5. GossipGirlxoxo

Oke ik ben om!! :roflmao:
    Dan ga ik straks beginnen als dochter naar bed gaat. We kijken nu voor de 100e keer de lion King (met popcorn in bed, op man zijn helft hahahaha).

Dubbelgeluk, Nellie4, Luna86 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. Linnidee

Linnidee Fanatiek lid

15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    Haha jaaaa ga gewoon kijken! Tony valt echt heel erg mee, ik vind hem best lief overkomen eigenlijk. De meiden vind ik zelf dan weer wat minder maar ik voorzie nog wel de nodige drama dus zeker de moeite waard :roflmao:

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  7. GossipGirlxoxo

Ik zit nu te kijken. Hij maakt net kennis met Daisy. Hij zegt dat dit de eerste is waarmee hij geen klik voelt en snapt niet waarom. Ik snap dat wel, haar gebit... iewl :| voor de rest tot nu toe leuke meiden op wat overdadige makeup en de stem van Diva.

Linnidee vindt dit leuk.
  8. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik heb ook niet zoveel met Tomy maar in dit programma vind ik hem wel aardig eigenlijk! Heel anders als verwacht

Linnidee, Seffie en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  9. Linda86

Linda86 VIP lid

Ja dat vond ik ook! Viel me heel erg mee :).

Linnidee en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  10. Seffie

Seffie Fanatiek lid

17 apr 2019
    2.270
    2.618
    113
    Vrouw
    Precies dit heb ik ook :) vind hem erg lief overkomen. Had hem anders verwacht.

Lola1982 en Linnidee vinden dit leuk.
  11. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Ik irriteer me wel aan Joy hoor, vooral de 3e aflevering, die ging bijna dood toen ze "helaas" als laatste een roos kreeg :rolleyes:. Die gezichten die ze trok.... verschrikkelijk mens....

Beausecret vindt dit leuk.
  12. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Diva is wel geinig, maar dat stemmetje trek je toch niet als man zijnde???

Maxime, India en Julia vind ik wel kanshebbers.

GossipGirlxoxo en Lola1982 vinden dit leuk.
  13. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.474
    6.089
    113
    Vrouw
    Ik vind sowieso die hele rozenceremonie maf. :roflmao: Ik snap dat ze blij zijn om te blijven, en ergens dat ze ook blij zijn voor andere, want het zal wel als afvalrace voelen.. maar ergens vind ik het gek dat ze allemaal met elkaar zo staan te springen om een roos, en elkaar dan vreugdedansjes geven, kan niet precies de vinger erop leggen, maar voel me steeds zo ongemakkelijk als ik dat zie. :roflmao:

Lola1982, Nellie4 en mum2be2 vinden dit leuk.
  14. Linnidee

Linnidee Fanatiek lid

15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    Ze zien het als een wedstrijd en zijn maar wat blij als ze nog langer kunnen blijven/te zien zijn. Altijd goed als je influencer of iets dergelijks wil worden ;)

Beausecret vindt dit leuk.
  15. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Ik heb nu ook de eerste paar afleveringen gekeken.
    Bij dit soort programma’s casten ze vooral dames die lekker beetje gaan bitchen op elkaar. Goed voor de kijkcijfers.

Ik snap ook nooit dat je hier aan mee doet. Een man moet echt voor mij alleen gaan. Zou nooit gaan strijden met andere vrouwen, dat is mijn eer te na.

Maar zeer vermakelijk om te kijken. Ik weet niet of Tony nou echt zo lief is of dat hij doet alsof.

GossipGirlxoxo, Beausecret en Linnidee vinden dit leuk.
  16. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    En nog een zeik puntje.. ;)
    Er wordt echt belachelijk veel gejankt zeg OMG. Denk dat ze betaald worden per traan ofzo :eek:

mum2be2 vindt dit leuk.
  17. Linnidee

Linnidee Fanatiek lid

15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    Iemand gekeken al? Ik snap niet waarom die roos er nog steeds in zit, komt echt totaal niks uit en hoe ze die roos aan nam, zo zonder emotie, niks. Ben benieuwd naar die date met Julia volgende week. Ik denk dat het tussen haar en India zal gaan uiteindelijk. Die Jolijn en d’r gezeur over dr leeftijd begrijp ik niet, ze is 5 jaar jonger dan Tony, niet echt extreem, en je hoort Diva daar bijvoorbeeld ook niet over, die is nog jonger en lijkt daarnaast ook nog eens 16. Wel jammer dat Femke weg is maar was wel te verwachten.

Seffie vindt dit leuk.
  18. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik snap ook echt niet dat Roos er nog in zit. En die Jolijn snap ik ook niet, dat gezeur over haar leeftijd en ze ziet er uit als minstens 34.
    Maxime is ook wel een kanshebber denk ik.

Ik irriteer mij ook aan Joy.

Linnidee vindt dit leuk.
  19. GossipGirlxoxo

Het is al uitgelekt wie wint door een deelneemster die vorige week weg moest.

Linnidee vindt dit leuk.
  20. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.474
    6.089
    113
    Vrouw
    Neee.. dit weet jij dan ook weer haha. :roflmao::roflmao::roflmao: Ik wil het niet weten! :| Hoop dat ik het niet stiekem toch tegenkom. Vind je het een terechte 'winnares'?

Edit shit ben ik toch nieuwsgierig. :|

Linnidee en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina